• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pagina alleen maar printen als er waarde is anders niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaan

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2007
Berichten
189
Beste,

Ik ben bezig met een excel sheet en loop tegen een probleem op, het is namelijk volgende:

Ik heb een sheet met 6 pagina’s waarvan ik pagina 1 – 3 – 5 altijd wil uitprinten daar bij wil ik pagina 2 – 4 – en 6 alleen maar printen als er waarde in het bevind, dit wil ik doen aan de hand van een klik op een button.

Ik denk dan dat ik een macro nodig heb om dit te kunnen maar hoe ik dit doen moet weet ik niet.

Wat en hoe moet ik dit oplossen?
Alvast bedankt…
 

Bijlagen

  • Rapport.xls
    62,5 KB · Weergaven: 32
Beste, macro van volgende link aangepast naar jouw vraag
http://www.rondebruin.nl/print.htm
Hij print eerst de pagina's 1-3-5 en kijkt daarna achtereenvolgens of cellen A79-A231-A383 leeg zijn(deze kunnen naar wens aangepast worden). Indien gevuld worden de respectievelijke pagina's 2-4-6 afgedrukt.
Bekijk en test het eens en laat iets weten.

Mvg

Rudi
 

Bijlagen

  • Rapport(1).xls
    62 KB · Weergaven: 43
Warme bakkertje,

Dank voor je reaktie.

Ik snap het niet helemaal vandaar dat het me ook niekt denk ik.

Hoe moet het als ik op button print klik dat hij de

sheet1: 1 pagina
sheet 2: pagina 1 - 3 - en 5 wel en pagina 2 - 4 - 6 alleen maar als er waarde in de cellen is en
sheet 3 pagina 1 wel pagina 2 alleen maar als er cellen met waarde dan dat hij het print.

Kan dit? hoe doe ik dit?

Alvast veel dank
 

Bijlagen

  • Rapport-2.xls
    71,5 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan