Pagina bewerksysteem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickboy

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Hallo, Ik ben in bezit van een website. Ik wil dat werknemers de paginas kan bewerker. Dat ze dan kunnen inloggen en dan kunnen kiezen welke pagina ze willen bewerken, als je inlogt als admin rank. kan je paginas toevoegen welke de medewerkers mogen bewerken. Heeft iemand zo systeem of kent iemand een link daar op. Of wilt iemand mieschien er een maken ?

Groeten chris.

Je zult het van bestaande systemen moeten hebben of je moet het kopen of je moet iemand betalen om het voor je te maken.

Het is namelijk veel werk en dat gaat (denk ik) niemand gratis voor je doen. :(

Ik ben niet een programeur dus uit een systeem halen gaat mij niet lukken ? iemand die dat kan uitleggen ?

Die systemen zijn ook gemaakt voor niet-programmeurs.

Het zijn gewoon programma's die je kunt downloaden en installeren.

maar ik wil mijn bestaande website behouden, alleen een bewerk systeem

Wat voor website is het?

Heb je het zelf gemaakt, wat voor functionaliteit bevat het?

Als je iets wil laten ontwikkelen dat in je huidige website moet dan kijk je tegen een heleboel manuren aan, dat wordt een duur grapje vrees ik.

Ik vrees dat hij een systeem wil, waarbij het maar 2 keer hoeft te klikken en dat dan alles goed werkt.

:o

Wat voor website is het?

Heb je het zelf gemaakt, wat voor functionaliteit bevat het?

Als je iets wil laten ontwikkelen dat in je huidige website moet dan kijk je tegen een heleboel manuren aan, dat wordt een duur grapje vrees ik.

Ik hebn het zelf gemaakt. en het is een fansite van een spel.

10.000 euro, dan is alles opgelost.

Als je geen geld wilt betalen maar wel eenvoudig je website wilt kunnen wijzigen, kan dat vaak in iets als DirectAdmin met de file browser. Staat nog wel al je HTML tussen, maar dat hoort erbij...

Je kunt om een bestaande website niet 'zomaar' een CMS plaatsen.

Directadmin, Goed idee. FF op zoeken, Zal vast niet gratis zijn, maar daar kan ik invoeren welke mappen er in beeld moeten komen, Even lezen.

Directadmin, Goed idee. FF op zoeken, Zal vast niet gratis zijn, maar daar kan ik invoeren welke mappen er in beeld moeten komen, Even lezen.

Niet gratis,. Ik heb door gezocht kwam op CKEditor. Lijkt veel wat ik wil. Snap erg BAL van. Iemaand anders wel.

Dat zeggen we dus al een hele tijd: wij hebben er verstand van, maar omdat het zoveel werk is moet je er voor betalen.

Dat zeggen we dus al een hele tijd: wij hebben er verstand van, maar omdat het zoveel werk is moet je er voor betalen.

Daarom vraag ik : Weet iemand anders het mieschien Niet alleen jullie zitten op deze forum :S.

Wat Jedi wil zeggen, is dat het zóveel werk is, dat waarschijnlijk niemand dat gratis gaat doen.

Maar ja, je kunt het blijven proberen ;)

Nee maar wij zijn wel de enigen die antwoorden. :p:p

xD. Maar, ik heb er wel een ckeditor. Maar ik snap dat niet.

Maar er zijn genoeg gratis denk ik.

Je geeft aan dat je werkneemrs hebt, dan heb je toch ook geld om het door iemand te laten doen die er verstand van heeft ?

Of verwacht je dat wij een project waar best wel veel manuren in gaan zitten, eventjes gratis gaan doen voor jou ?

Hé Kickboy,
gaat het om je GreenHabbo V1 site? Dan moet je even de link hier neerzetten, zodat gezien kan worden waar het eigenlijk om gaat. Dat levert waarschijnlijk handiger tips op dan in het algemeen. En dan kunnen ze ook even de werknemers-pagina van deze multinational bekijken. ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan