Pagina doorsturen lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kipeke10

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Berichten
90
Hallo forumgebruikers,
ik heb een site waarvan ik een pagina wil laten doorsturen,
aleen ik heb op die site geen toestemming om aan de head te werken. dus is er ook een code die niet in [head]--[/head] moet? wel html.. ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groeten Milan (kipeke10)
 
PHP:
<script type="text/javascript">

window.location = 'urlnaarjeanderepagina.html';

</script>

Gewoon ergens in de body plaatsen (het slimst is bovenaan, aangezien dan de rest van de pagina niet geladen hoeft te worden).
 
PHP:
<script type="text/javascript">

window.location = 'urlnaarjeanderepagina.html';

</script>

Gewoon ergens in de body plaatsen (het slimst is bovenaan, aangezien dan de rest van de pagina niet geladen hoeft te worden).

Kijk ik wil dus dat het ook in midde kan etc... .. maare,, het moet html zijn.. en ik zie nergens staan hoelang hij er over doet... [body] --- [/body] wil nie echt..
 
Het kan ook in het midden, mijn TIP was om het bovenaan te zetten aangezien dan de pagina niet helemaal geladen hoeft te worden. Maar je wilt blijkbaar dat de gebruiker pas na een bepaalde tijd wordt doorgestuurd (was uit je startpost niet op te maken).

Dan zet je het volgende in je HTML:

PHP:
<script type="text/javascript">
setTimeout("window.location = 'urlnaarjeanderepagina.html';", 5000);
</script>

Dit kun je gewoon ergens in de <body> zetten. Overigens is dit geen HTML maar JavaScript met HTML kun je geen gebruikers doorsturen (tenzij je META-tags ook als HTML ziet).

Hier is 5000 het aantal milliseconden na het starten van het script (ongeveer tegelijk met het laden van de pagina).
 
Laatst bewerkt:
Het kan ook in het midden, mijn TIP was om het bovenaan te zetten aangezien dan de pagina niet helemaal geladen hoeft te worden. Maar je wilt blijkbaar dat de gebruiker pas na een bepaalde tijd wordt doorgestuurd (was uit je startpost niet op te maken).

Dan zet je het volgende in je HTML:

PHP:
<script type="text/javascript">
setTimeout("window.location = 'urlnaarjeanderepagina.html';", 5000);
</script>

Dit kun je gewoon ergens in de <body> zetten. Overigens is dit geen HTML maar JavaScript met HTML kun je geen gebruikers doorsturen (tenzij je META-tags ook als HTML ziet).

Hier is 5000 het aantal milliseconden na het starten van het script (ongeveer tegelijk met het laden van de pagina).

("window.location = <---- moet daar nog wat achter? bij location...?
 
("window.location = <---- moet daar nog wat achter? bij location...?

Neej.. het werkt niet.. omdat het me eigen site NIET is..

het is een crime game die ik beheer.. ik kan aleen voorpagina aanpassen en nog wat dingen.. maar de voorpagina moet doorlinken naar een nieuwe voorpagina.. aleen dat wil dus niet! het moet met html :(
 
Als je de code letterlijk kopieert en 'urlnaarjeanderepagina.HTML' vervangt door je eigen url moet het wel werken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan