dutchmarshalls
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 feb 2009
- Berichten
- 78
Hallo,
Ik heb een vraag waar ik zelf niet uitkom.
Ik ben een contacten bestand aan het opbouwen en heb ruim 500 contacten in een sheet staan. Maar elke keer moet ik naar beneden scrollen om een nieuw contact in te voegen wat enorm lastig is. Hoe kan ik met een verkorte code naar het eind van de sheet?
Is er ook een manier om in excel iets te maken zoals "nieuw contact toevoegen" dat een soort pop-up opent waarin je direct de noodzakelijke contact gegevens kunt toevoegen die direct in de juiste column worden geplaatst?
Naam = B
Adres = C
Postcode = D
Woonplaats = E
Telefoonnummer = F
Faxnummer Postbus =G
Postbus = H
Postcode = I
Plaats = J
E-mail = K
Contact persoon = L
Al vast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb een vraag waar ik zelf niet uitkom.
Ik ben een contacten bestand aan het opbouwen en heb ruim 500 contacten in een sheet staan. Maar elke keer moet ik naar beneden scrollen om een nieuw contact in te voegen wat enorm lastig is. Hoe kan ik met een verkorte code naar het eind van de sheet?
Is er ook een manier om in excel iets te maken zoals "nieuw contact toevoegen" dat een soort pop-up opent waarin je direct de noodzakelijke contact gegevens kunt toevoegen die direct in de juiste column worden geplaatst?
Naam = B
Adres = C
Postcode = D
Woonplaats = E
Telefoonnummer = F
Faxnummer Postbus =G
Postbus = H
Postcode = I
Plaats = J
E-mail = K
Contact persoon = L
Al vast bedankt voor jullie hulp.