pagina foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaron

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Berichten
32
Beste lotgenoten,

Een tijdje geleden heb ik een vraag geplaatst m.b.t een foutmelding wanneer ik een bepaalde website bezocht.
De pagina wordt niet goed weergeven. Het frame waar ik de tekst zou moeten zien is blank. De tekst kan ik alleen lezen wanner ik met mijn muis "select" kies en over het frame heen gaat.

Ook een aantal andere pagina's, waar ik voorheen geen problemen mee had, worden nu niet meer goed weergegeven. Er verschijnt zo'n geel driehoekje links onderaan.

Ik heb windows xp, Hebreeuws enabled. Ook heb ik de firewall van Norton geinstalleerd.
Adsl verbinding

Omdat ik dit probleem ook had met mijn vorige computer, vraag ik me af of het misschien aan de telefoon lijn kan liggen?
 
Gebeurt dit redelijk frequent? Zo ja... bij welke soort sites gebeurt dit het meeste? Of zijn het lukrake sites? Dit kan te maken hebben met je antivirus en/of firewall. Bepaalde scripts die op een pagina worden geblokkeerd. Ooit al eens de test gedaan door je firewall af te zetten en dan die pagina te bekijken? Toevallig ook geen antispywareprogramma op de achtergrond lopen zoals spysweeper of pestpatrol? Ook dit kan gebeuren als je java niet is ingesteld (Extra->internetopties->geavanceerd).
 
pagina fout

Bedankt voor je reactie!

Het gebeurd eigenlijk lukraak. Zelfs bij de helpmij website krijg ik een geel driehoekje te zien. Alleen bij die bepaalde website waar ik het al eerder over had kan ik de tekst niet zien.
Ik heb sun java console. ik weet daar niet zoveel van, maar in de advanced internet options staat java wel aangevinkt. verder hab ik geen spydetectors ofzo.
Ja, ik heb ook al eens geprobeerd om deze website te bekijken met een niet aktieve firewall, maar het resultaat blijft hetzelfde.
 
Dus eigenlijk komt onderaan in de statusbalk dat geel driehoekje. Staat er daar iets bij? Fout in het script? Helpt het niet als je je tijdelijke internetbestanden leegt?
 
foute pagina weergave

Oké, ik heb net even gecontroleerd welke fout berichten worden gegeven bij de verschillende websites met dat gele driehoekje. Hier komen ze:
2x expected indentifier
3x object expected
1x dec. is null or not an object
1x IE is udefined
1x menu is undefined
en de belangerijkste(degene die ik alleen kan zien als ik het selecteer) is: syntax error. (www.eghw.nl)
Ook bij de Netscape browser kan ik deze website niet zien en moet ik hetzelfde doen als bij IE.

Tijdelijke internetfiles worden na beeindiging van de browser gelijk deleted.

Help! alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
wellicht een idee

ha & lo,

heb in het verleden heel vaak gezien dat de oplossing voor een probleem iets heel erg raars of heel erg onlogisch kan zijn. Waarvan je als computerkenner al bij voorbaat denkt : dat kan het onmogelijk zijn.
Vandaar mijn idee om Hebreeuws te disabelen en dan te kijken wat er gebeurt onder het motto baat het niet dan schaadt het niet ? ;)
 
foute pagina weergave

Helaas, dit helpt ook niet. Misschien dat iemand anders nog iets weet?

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan