Pagina-instelling staand/liggend??

Status
Niet open voor verdere reacties.

irrivista

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jun 2008
Weet iemand hoe ik de 1e pagina van m'n powerpoint-voorstelling staand kan doen en de rest van de voorstelling liggend?
Bij alles wat ik nu probeer maakt hij de hele voorstelling óf staand óf liggend namelijk.
Dank u!

Hoi,

Je kunt binnen 1 presentatie niet zowel staand als liggend gebruiken. Je kunt wel na een sheet een koppeling maken naar een andere presentatie die wle in die stand is aangemaakt. Zo kun je wisselen tussen presentaties en het gewenste effect bereiken. Succes ermee!

Groet,
Arjen

Oké, bedankt!
Maarre hoe kan ik dat voor elkaar krijgen dan? Wil nl. de titeldia staand hebben (ivm foto) en de rest van de dia's liggend.
Als die constructie zoals je die vertelt niet teveel oponthoud geeft tijdens de presentatie zal ik die eens uitproberen!
Groeten

hoihoi,

zet beide presentaties in dezelfde directory en zorg ervoor dat ze hetzelfde diamodel hebben (lay-out). Je kunt nu een link maken onderin de dia, dat als je er op klikt dat je dan naar de andere presentatie gaat. Dit geeft absoluut geen oponthoud (bij computers die na 1981 gemaakt zijn ;) )

Succes maar weer. Als ik de links voor je moet maken, geef maar een seintje !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan