Pagina kan niet gevonden worden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Viola
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Viola

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
Wie kan er helpen?
Ik heb net de sitecom wl 118 geinstalleerd zoals de handleiding voorgeschreven heeft. Na de pc opnieuw opgestart te hebben krijg ik geen verbinding met internet.

Wat heb ik fout gedaan? Alle lampjes branden.

Ja maar...... met je netwerkkaart lukte het wel.
Nu niet.
Je moet wel bekend zijn bij je provider om toegang te krijgen.
Je netwerkkaart is bekend, je router gegevens niet.

Je zult een mac adres moeten hebben, dan wel clonen.
Kijk welke info er is bij je provider.
En... ondersteunt deze wel je router?

:cool:

Bedankt voor je snelle reactie!!!!

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn provider weet dat ik gebruik van een draadloosnetwerk maak? Dus met andere woorden hoe cloon ik een mac adres?

Viola zei:
Bedankt voor je snelle reactie!!!!

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn provider weet dat ik gebruik van een draadloosnetwerk maak? Dus met andere woorden hoe cloon ik een mac adres?

Bij Zeelandnet moest ik mijn router aansluiten en bellen naar de helpdesk, zodat ze alles in konden lezen, daarna kon ik het internet op.

Clonen weet ik niet, nog nooit gedaan.

:cool:

Denk dat je die sitecom gewoon in moet stellen. Als het goed is moet er een IP adres in dat boekje staat om in het Control Panel te komen. En daarin moet je even verder kijken wat je moet doen. Wellicht is daar een wizard ofzo die er voor zorgt dat je sitecom gezien word. Anders moet dit in het control panel ingesteld worden.

Helaas werkt het nog steeds niet. Na een neiuwe router opgehaald te hebben en voor 25 euro aan de helpdesk van sitecom gespendeerd te hebben is er nog steeds geen oplossing.

Weet iemand nog iets wat wel werkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan