"Pagina kan niet worden weergegeven."

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Berichten
254
Goeiemiddag allemaal;

Ik heb het volgende probleem; na installatie van Spybot en het uitvoeren van verwijderen van spyware kan ik geen pagina's meer openen op internet. Ik kan wel verbinding maken met Wanadoo maar geen enkele pagina is meer te openen. Nu heb ik de instellingen van Wanadoo vergeleken met instellingen op de homepage van Wanadoo maar die zijn allemaal hetzelfde. Nu krijg ik wel steeds direct na het opstarten van de pc een melding van Norton dat de e-mail niet meer beveiligd is. OE start wel op maar ken eveneens geen mail meer binnenhalen. Volgens mij is het niet hardware matig daar ik op syteem nog een XP Os heb staan en daar werkt internet wel.
Weet iemand raad?
 
Heb je de mogelijkheid om via systeemherstel je systeem terug te zetten? Of via spybot bij de herstelknop. Waarschijnlijk ben je iets te enthousiast geweest met verwijderen.
 
Beste Wim1960;

Kan je nu pas berichten daar er ook op ander OS geen toegang meer was naar internet. Heb dus een schone installatie van XP moeten uitvoeren zodat ik waarschijnlijk nooit erachter zal komen waar het werkelijk door gebeurd is. Op ander Os stond nl geen Spybot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan