Pagina laad erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

daffie11

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Hallo, ik zit met het probleem dat er één pagina erg traag laad in IE (7 of 8?).
Ik heb twee pc's en op de eene doet hij het wel goed en op de laptop niet. En dit gebeurt alleen maar als ik op mijn thuis netwerk zit. Als ik onderweg op mobiel internet zit heb ik geen problemen, in welk land ik ook zit.
Dus voor alle duidelijkheid: het is alleen maar één adres wat niet goed geladen word.
Het adres is www.buddy-com (duurt zeker 5 minuten voor dat ik de inlog pagina krijg) en het inloggen ed daarna gaat weer op de normale snelheid. Weet iemand waar de fout ligt?
Ik draai op XP/SP3 en weet niet welke IE ik heb, bij eigenschappen zie ik dit niet.
Groetjes, daffie

Plat?

Op het moment ligt de hele site down :confused:

Ik log net in op de andere pc en hij is er gelijk, dus wat bedoel je met plat?
En het gaat om alleen dit adres op een laptop, waar hij het niet doe en ik zit op het zelfde netwerk. En het vreemde is dat ik hem mobiel in heel europa wel snel kan laden.
Gr, Ruud

Ik krijg een "server niet gevonden" boodschap. De site laad hier dus niet eens:confused:

Edit: ik zie wat het probleem is. Je link geeft buddy-com aan, terwijl het natuurlijk buddy.com moet zijn. Anyways, hier laad hij zonder problemen. Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd?

Ik krijg een "server niet gevonden" boodschap. De site laad hier dus niet eens:confused:

Edit: ik zie wat het probleem is. Je link geeft buddy-com aan, terwijl het natuurlijk buddy.com moet zijn. Anyways, hier laad hij zonder problemen. Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd?
Nee nog niet geprobeerd, maar waarom zou ik dit doen? Onderweg doet deze site het gewoon goed. En thuis heb ik alleen maar problemen met deze site, de rest vliegt zo op het scherm. Daar komt nog bij daty alleen maar de startpagina van gps traag laad, en inloggen weer op de nortmale manier, ik zou toch zeggen dat dit inloggen en de betreffende wagens oproepen veel meer van de processor vraagt? Zou het niet aan mijn firewall o.i.d. kunnen liggen?
Ja sorry, het is gps-buddy.com
Gr, Ruud

Hmm, inderdaad een vreemd probleem. Al eens geprobeerd op je laptop via je kabel? Dus niet draadloos via je netwerk? Dan weet je in ieder geval waar het probleem zit. Wat de oplossing is durf ik je dan helaas nog steeds niet te zeggen :(

Hmm, inderdaad een vreemd probleem. Al eens geprobeerd op je laptop via je kabel? Dus niet draadloos via je netwerk? Dan weet je in ieder geval waar het probleem zit. Wat de oplossing is durf ik je dan helaas nog steeds niet te zeggen :(

Ook dit help niet, heb het net geprobeerd op de vaste kabel. Maar ik moet gewoon 5 min wachten tot de inlogsite er is

Je kunt proberen de cache van de browser te legen. Daarin worden bestanden vaak opgeslagen, zodat ze niet elke keer opnieuw van internet gehaald hoeven te worden. Soms gaat daarbij iets mis.
In Internet Explorer 8 moet je gaan naar Extra -> Internetopties -> Algemeen
Daar kiezen voor Verwijderen en dan Tijdelijke internetbestanden aanvinken. Let op dat de rest niet is aangevinkt, anders verwijder je ook wachtwoorden en zo. (Lang niet gedaan, wat is dit ongelooflijk omslachtig in IE 8...)

In Internet Explorer 7 werkt het ongeveer net zo, maar dan iets anders. Even zoeken en dan vind je 't wel. Met 'n beetje geluk lost dit het op.

Je kunt proberen de cache van de browser te legen. Daarin worden bestanden vaak opgeslagen, zodat ze niet elke keer opnieuw van internet gehaald hoeven te worden. Soms gaat daarbij iets mis.
In Internet Explorer 8 moet je gaan naar Extra -> Internetopties -> Algemeen
Daar kiezen voor Verwijderen en dan Tijdelijke internetbestanden aanvinken. Let op dat de rest niet is aangevinkt, anders verwijder je ook wachtwoorden en zo. (Lang niet gedaan, wat is dit ongelooflijk omslachtig in IE 8...)

In Internet Explorer 7 werkt het ongeveer net zo, maar dan iets anders. Even zoeken en dan vind je 't wel. Met 'n beetje geluk lost dit het op.

Ik heb de tijdelijke internet bestanden verwijderd, en het werkt weer perfect. Dus mijn hartelijke dank. Hoop dat ik op deze manier ook op de juiste wijze aan heb gegeven dat het probleem op gelost is.
Gr, Ruud

Mooi dat 't werkt en leuk dat je 't nog even terugmeldt.
Je moet even rechtsonder aangeven dat de vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan