Pagina linken naar popup andere pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dreamworker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2012
Hi allemaal,

Ik heb een vraag over de site waarmee ik momenteel bezig ben. Het is nogal ingewikkeld uit te leggen, maar ik probeer zo duidelijk mogelijk te zijn!

Op mijn Homepage (Index) heb ik een plaatje staan die moet linken naar een filmpje op een andere pagina (Portfolio). Nu heb ik dit gewoon simpel gelinkt en kom je ook prima op de pagina 'Portfolio', alleen mijn wens is echter om op een specifiek filmpje in mijn 'Portfolio' terecht te komen.

Als je op het filmpje klikt op de 'Portfolio' pagina zelf, opent deze in een soort popup waar je meteen meer informatie over het filmpje kunt lezen.

Ik wil dus vanaf mijn homepage direct bij deze popup op de andere pagina terecht komen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Hoi Dreamworker,
Je hebt het over "filmpje opent (...) in een soort popup".
Of en hoe het kan, is denk ik afhankelijk van hoe die "soort popup" in elkaar zit: wat voor soort is het precies? (javascript popup, css-popup?)
En heb je een testpagina online (linkje?), zodat in de praktijk te zien is hoe het in elkaar vorkt?

• Een optie zou bv. kunnen zijn om een kopie van de Portfolio-pagina te maken, waarin de filmpje-popup-box al open staat. Op deze duplicaat-pagina kom je dan alleen terecht via de klik op het betreffende plaatje op de homepage.
  • Maar misschien kan het ook anders.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan