pagina-marges tussen 'favorieten' zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenium

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Hey

Ik zit met een vraag. Ik gebruik Word 2010.

Als je onder pagina marges gaat kijken staan er reeds verschillende mogelijkheden:
- Laatste aangepaste indeling
- Normaal
- Smal
- Gemiddeld
- Breed
- Gespiegeld

Nu is mijn vraag: Kan ik hier zelf ook wat indelingen tussenzetten, zonder de andere aan te passen?

pagina-marges.jpg

Alvast bedankt.

Groetjes
xenium

Je voelt 'm zeker al aankomen............... ? Die laatst aangepaste zal gaan veranderen naar de laatst ingevoerde waarde.

Inderdaad, dit klopt. Maar de vraag is gewoon dat je nog kunt bijzetten.

Probeer het eens, wat houdt je tegen? ;)

Je kunt natuurlijk ook je eigen sjabloontje(s) maken met daarin verschillende soorten (standaard) marges.

Laatst bewerkt:
Ik weet het, ik kan mijn eigen sjablonen maken.

Ik heb al geprobeerd om de 'smal', 'breed', 'gespiegeld' aan te passen, en dat lukt dan ook, maar ik vind wel geen knopje om die instellingen op te slaan als een nieuw 'element', zoals je bijvoorbeeld kan doen voor een nieuw opmaakprofiel.

Groetjes
xenium

Als je de nieuwe waarde als standaard in een nieuw sjabloontje plaatst, dan is het eindresultaat eigenlijk hetzelfde.

Ik heb al geprobeerd om de 'smal', 'breed', 'gespiegeld' aan te passen, en dat lukt dan ook, maar ik vind wel geen knopje om die instellingen op te slaan als een nieuw 'element'
Tenzij je van Microsoft de broncode van Word krijgt, zal je dat waarschijnlijk ook niet gaan lukken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan