Pagina niet helemaal zichtbaar [bij mij]

Status
Niet open voor verdere reacties.

DONOVAN

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Hoi,

Ik heb iets vreemds.
Een vriend van mij heeft een privé website gemaakt.
Iedereen die zijn site bezoekt ziet de site zoals hij bedoelt is. Het probleem is dat als ik op bezoek ga ik alleen het menu en de onderkant te zien krijg.
top.htm en home.html krijg ik niet te zien. Alle andere pagina's zie ik wel gewoon. Alleen die 2 dus niet. Ik zie gewoon witte vlakken.
Ik heb geen idee hoe dit komt.
Ik heb WinXpProSp2 en gebruik NIS2005.
NIS heb ik al eens [kort] uitgezet en dan zie ik de site wel zoals het moet. Dit zou trouwens niet hoeven omdat anderen ook NIS gebruiken en zij zien de site gewoon zoals het hoort. Welke optie staat er fout?
IK heb mijn IE Beveiliging op Normaal staan en mijn Privacy op Normaal [hoog]. Dat is niets bijzonders toch?

Als er iemand is die mij kan helpen... graag want ik weet het niet meer.

ps: als je iets denkt te weten laat het ff horen zodat ik je de link kan sturen. De site is privé dus ik denk niet dat de maker het op prijs zal stellen als ik het adres [+ login & pw] hier open en bloot op het forum zet]

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
wat wel eens helpt is de cookies te verwijderen in IE

Heb ik uiteraard al geprobeerd. Geen verandering. Ik gooi ook steeds de geschiedenis leeg en de [Offline]Bestanden gaan ook weg.

Thanx anyway.

Als ik Norton Antispam Reclame Onderdrukken uitschakel zie ik wel top.htm trouwens.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik er wel wat aan ga hebben ja, want ik ben zelf ff aan het speuren gegaan. Ik heb met Reclame Onderdrukken uitgeschakeld gezien dat top.htm een flash bevat. Die is genaamd: banner.swf
Dat wordt dus geblocked door Norton.
Nu moet ik ff gaan uitzoeken hoe ik die banner.swf moet toevoegen.
En dan natuurlijk ook nog zien uit te vogelen wat er in die home.html zit.

Alvast bedankt Gezina!

Ik had trouwens Reclame onderdrukken in de NIS altijd uit staan, blockte mij teveel. (heb nu ZoneAlarm) Daarvoor in de plaats draaide ik een popup-blocker (nu nog), jij hebt SP2, volgens mij zit daar al een popup-blocker in. Afijn, laat eens weten of het is gelukt. :)

Ik heb het ook vooral aanstaan voor al die reclamesh*t op Hotmail enzo. Die popups ach... die zie ik toch alleen als ik muziek van www d/l. ;-) Dan zet ik het ff snel uit en weer aan.

Maar ff weer ontopic: het is niet gelukt. Op home.html staat geen .swf maar een Javascript om een foto te laten verschijnen bij een mouseover en als achtergrond een .png plaatje. Niets bijzonders. Beide staan in een folder genaamd: images.
Ik snap er niets van.

Top.htm heb ik geregeld. Die andere krijg ik niet voor elkaar. Word er een beetje tuureluurs van lmao.

Weet je zeker dat dit zo staat:

Ga in IE naar Extra > Internet-opties > Beveiliging en klik op Aangepast niveau.
De instellingen voor ActiveX moeten zó staan:
ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen

ActiveX-besturingselementen die niet zijn gemarkeerd als veilig: Uitschakelen
ActiveX-besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig: Inschakelen
ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren: Inschakelen
ActiveX-besturingselementen met handtekening downloaden: Vragen
ActiveX-besturingselementen zonder handtekening downloaden: Uitschakelen

Kijk ook onder Uitvoering van Scripts, bij mij is de eerste optie aangevinkt. Uitgevinkt Java-applets uitvoeren in Scripts maar misschien moet dat op die site nou juist wel aan staan, lijkt me niet veilig , maar ja.

Laatst bewerkt:
Ik heb hier iets van Sun geinstalleerd. Misschien idd dat die beschadigd is.
IK ga die ff uninstallen en dan die van Pieter uitproberen.
Nu eerst de kids voeden en weer terug naar school brengen. Daarna laat ik het je weten.

Thanx again Gezina voor je 'hulp & moeite'.

[ff later]
De instellingen staan precies zoals je hebt beschreven. De volgende 2 die je niet hebt genoemd staan: 1-Uitschakelen & 2-Inschakelen.
[ff later]

[nog ff later]
Helaas kan ik die link van Pieter niet volgen, want mijn validatie is mislukt! Kan dus ook die Java niet installeren.
Die instellingen heb ik bekeken en staat precies zoals je zei.
[/nog ff later]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan