pagina niet weergeven

• Onderwerp starter Onderwerp starter nimax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door nimax
Kan iemand mij vertellen waarom ik geen sites kan openen die beginnen met http://nl.sitestat.com

Bijvoorbeeld:
http://nl.sitestat.com/tpgpost/tpgpost-nl/s?cm_knj2005_from_actieitem&ns_type=clickin

Mijn beveiliging staat op normaal.
Ik heb zelfde probleem gehad met tellers en aangezien ik sitesat zie staan vrees ik hetzelfde. Komt vrees ik door programma's die spyware verwijderen!!! Maar waarom deze sites ook geblokkeerd worden is mij een raadsel. Maar komt denk ik doordat deze sites een tracking cookie plaatsen. Maar volgens mij is dat hoofdzakelijk bedoeld om te tellen hoeveel bezoekers een pagina trekt en hoeveel van die bezoekers opnieuw die pagina bezoeken.

In je Host file staat nu waarschijnlijk een hele lijst met geblokkeerde pagina adressen en domijn namen. Als goed is staat die host file in je windows\system32\etc. Daar zal domijn sitestat ook wel tussen zitten. Succes

Laatst bewerkt:
kan geen host file vinden

Heb gezocht in windows>system32 maar kan niks vinden wat op sitestat of hostfile lijkt. als ik in de hele c schijf ga zoeken kom ik ook niks tegen. of doe ik iets verkeerd? heb er niet zoveel verstand van.

Ik ook

Ook ik krijg regelmatig de melding: geen toegang tot nl.sitestat.com. Dit komt bijvoorbeeld voor bij het willen afspelen van een video bestand. Wat ik ook doe, cookies accepteren, firewall uitzetten etc. tot nu toe helpt niets. Ik heb een twee pc in netwerkje. Op de tweede pc werkt het allemaal wél. Op de mijne niet!?

Inmiddels heb ik ontdekt, dat als ik een andere ip adres opgeef via handmatige instelling het wél lukt. Probleem (nog) niet opgelost natuurlijk, al worden die sites nu wel bereikbaar. Ik blijf me afvragen, waarom het met m'n eigen ipadres niet kan.

Laatst bewerkt:
Lukt niet !

Dit krijg ik niet voor elkaar. Ook niet nadat ik de uitleg van Guus heb gelezen.
Als ik probeer het bestand 'hosts' te wijzigen m.b.v. Kladblok krijg ik steeds het bericht
"Kan het bestand hosts niet maken. Controleer of het het juiste pad of de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd".
Ik kan dus niets uit dit bestand verwijderen en kan dus ook bepaalde software o.a. 'AH fotobestelsoftware' niet downloaden. Hema is geen optie omdat ik daar slechte ervaringen mee heb.
Graag oplossing want dit begint behoorlijk irritant te worden; ben er al 'n tijdje mee bezig........
Groeten en bedankt.
Theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan