pagina of progamma verzoekjes aanvragen op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

djtintel

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
55
hallo ik ben op zoek naar een script of progamma
om op mijn site verzoekjes aan tevragen (ik heb een radio site

het moet ongeveer zo zijn dat je op de naam van een dj klikt dat je dan in een formulier komt waar je je plaatje en voor wie kan neer zetten en dat je het daarna per mail verstuurt maar zonder dat je mail adress zichbaar is

wie zou mij er bij kunen helpen
mijn dank zou groot zijn
groetjes dj tintel
 
vraag

Volgens mij heb ik wel zoiets. Kun je nog iets precieser zijn?
 
re

ik zal proberen om het uit teleggen

ik heb een site waar mijn radio tehoren is die ik stream via shoutcast

nu wil ik een systeem op mijn site waar mensen verzoekjes kunnen in dienen

bv dat je op een naam van een dj klikt en dan een formulier krijgt met
aanvrager
email adres
welke artiest - welk nummer
en warom

of iets in deze trant

ik wil dus dat mensen op mijn site een verzoekje kunnen aanvragen en dat dat in mijn mail komt

ik moet meerdere dj aan hun eigen mail kunnen kopelen en het liefs zonder dat het prive mail adres zichbaar is

zou je kunnen helpen ?????:rolleyes:
 
vraag

Ja, ik heb recies wat je zoekt! Ik gebruik het zelf ook! Echt toevallig. Het is een php bestand die je moet uploaden waar jij al je bestanden upload voor jou website, Ik moet wel even zoeken waar ik dat heb. De standaard vragen zijn:

Naam:
onderwerp:
Bericht:

En dan een knop verzenden.

Je kan de vragen veranderen en meerdere velden openen. Ik hoop dat je verstand van HTML hebt, anders moet je de vragen aan mij doorgeven, dan kan ik het voor je doen! Er Wordt dan een e-mail verstuurd naar jou opgegeven e-mail adres.

Bedoel je dit?
 
re

ja dat is wat ik hebben wil
maar ik heb inderdaad niet zoveel verstand van html
als jij het volgende zou willen invoegen en mailen zou dat super zijn

naam
email
artiest en nummer
reden van het verzoek

met dank en groeten DJ tintel
 
vraag

Oke, ik zal het voor je doen. Maar ik moet eerst dat bestand zoeken.
 
Vraag

Ik heb hem gemaakt, nu heb ik alleen nog je e-mail nodig. Nu weet ik niet hoe we dat gaan doen... want ik denk dat je dat liever geheim wilt houden? Mij kun je echt vertrouwen. Ik zal niks met je e-mail doen.
 
vraag

Ow, hij geeft een foutmelding. Het is een lange code dus ik denk ook dat het een lange zoektocht wordt om de fout te vinden. Ik heb denk ik tot zondag nodig. Oke?
 
Vraag

Het is gemaakt
Ik heb meteen de fout gevonden. Zal ik het testen?

is het erg als er ook nog een vraag als Onderwerp: staat?
 
Laatst bewerkt:
vraag

Ik heb hier het formulier. Is dit wat je zoekt? Als dit het is maak dan een link naar deze website. Als ze dan wat opschrijven en versturen, komt het bij jou in de mailbox.
Kun je ee reactie geven als het niet goed is. Ik kan het nog veranderen. Klik hier voor de link.
 
re

ja dit is mooi dit kan ik zeker gebruiken

1 ding
zou die melding van dat je maar 1x per 10minuten een mail kan verstuuren ook verkort worden
zou dat kunnen ?????

gr tintel
 
vraag

Je mag zelf maar 1 keer in de 10 minuten een reactie geven, maar er kunnen bijv wel 100 mensen een reactie tegelijkertijd versturen. Snap je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan