Chris,
Helaas, da's waar ik ook aan dacht toen ik het bericht zag. Ik heb dit toen onmiddellijk even bij mijn eigen IE gecheckt en ik zag dat het vinkje er al stond.
Kennelijk heeft een van de IE updates een zodanig "beschermende" werking dat een heel enkele keer een of meerdere plaatjes van een site niet worden weergegeven. Voorbeeld :
als ik de NOS (hoofd) teletekstpagina activeer dan staat er "kennelijk" een bannertje onder in beeld "Ster website email", maar in het vak waarin dan kennelijk het plaatje moet staan, staat bij mij "bewerking is afgebroken". Ik moet wel eerlijk zeggen dat dit soort "bescherming" slechts zeer, zeer sporadisch op sites optreedt en ik er dus echt geen flauw idee van heb HOE IE het voor mekaar krijgt om 96% van de plaatjes gewoon "door te laten" gaan terwijl bijv. een van "vertrouwde" site als de Teleteksthomepage de banner wordt geweerd.
Daar ik XP of IE op geen enkele wijze qua verbindingen / instellingen heb getweakt (ik heb niet eens een externe firewall draaien..........., alleen de buildin van XP) geef ik de "schuld" dus aan een van de beveiligingsupdates van XP / IE.