Pagina opent niet in IE6 en IE7

Status
Niet open voor verdere reacties.

juliette66

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Hallo,

Ik beheer 3 eigen sites en sinds vanmorgen openen de index.html en de index.php van die sites niet meer. Let wel: slechts in IE6 en 7. Onder XP en Vista. Op 4 verschillende pc's en laptops.
Van 2 sites zijn de rest van de pagina's wel te bereiken. De derde is 'n weblog die draait op Zomplog, daarvan doet geen enkele pagina 't.
Ik heb niets veranderd of geupload en gisteren was alles nog normaal.

In Safari (voor windows) en Firefox doen ze 't allemaal gewoon wel.

Inmiddels heb ik alles al geprobeerd. Eerst via m'n host en daarna via microsoft.nl.

Ik krijg de melding: De website kan niet geopend worden. De bewerking wordt afgebroken.

Eén van die sites is m'n bedrijfssite (webdesign nog wel) dus is 't wel heel slordig dat deze niet bereikbaar is. De meeste mensen gebruiken nu eenmaal IE :(

Hoop dat iemand me kan helpen.

Grtjs,
Juliette

Wat is de link naar die sites?

Inmiddels heb ik alles al geprobeerd. Eerst via m'n host en daarna via microsoft.nl.
Wat is alles en wat heeft Microsoft er mee te maken?

Heb je nog wel FTP toegang? Zo ja, bekijk de bestanden even.

Werk je met een database, controleer die dan ook wellicht is er gebruik gemaakt van een lek binnen je code / de code van je weblog.

Ik, en vele anderen, heb er sinds kort ook last van. Het schijnt een bug in Internet Explorer te zijn. link 1

Vooralsnog heb ik geen oplossing gevonden anders dan een andere browser te nemen of up te daten naar IE. 8.

zo, dat is snel :)

@ tha devil: met alles bedoelde ik geschiedenis wissen, cookies verwijderen en meer in: extra >> internetopties... dit alles via ondersteuning op miscrosoft.nl

heb nog wel ftp toegang en ook n database maar daar ben ik niet in geweest, heb ook geen berichten geplaatst in m'n weblog en er zijn geen comments geplaatst...dus aan de database is niets veranderd... maar daar kan 't niet aan liggen want via firefox en safari werken ze wel...

Laatst bewerkt:
@levin:

wist niet eens dat er al 'n IE8 bestond...

heb inmiddels geupgrade naar IE8 en nu werkt alles wel weer naar behoren...

fraai is dat, als 't idd 'n bug is in IE7... 90% van de wereld gebruikt IE7...

maar thnx anyway!!!

------------

inmiddels heb ik IE8 er weer afgegooid, daarmee kon ik niet eens 'n bericht plaatsten op m'n weblog en bovendien klopte er geen bal meer van de layout... zag er niet uit!!

IE7 bleek er nog op te staan en toen ik 't icoontje aanklikte startte hij op alsof ik 'm net gedownload had... en nu doet alles 't ineens wel... snap er niets van maar ik ben allang blij... nu de rest van de computers nog... pffff...

alsnog bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan