pagina opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barcelona

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Berichten
245
Goeiedag allemaal,

Sinds kort heb ik een probleempje, als ik bijv. op de pagina ben van een site waar je vliegtickets moet boeken moet je naturlijk eerst de data intikken, dit gaat allemaal nog perfect maar als ik daarna op de knop VERDER moet drukken gaat ie niet verder maar geeft ie linksonder, waar normaal het webadres staat waar ie heen moet, een javascriptadres aan, heb de comp gescand met antivirus en housecall maar heeft niks gevonden.....
weet iemand een oplossing voor mij????


Alvast bedankt

BARCELONA
 
Wellicht een foutje bij hun?
(heb je ze al gemailed / gebelt)
 
Het lijkt me sterk, want het is bij echt alles sites waar ik op kom, sites van een bank, vliegtickets, alles waar je iets in moet vullen en dan op een de knop verder moet drukken......
 
Welke IE gebruik je? En misschien handig: om welke pagina gaat het? Kunnen wij zien wat melding komt?

Groetjes
falco
 
Of staan je instellingen te streng :( of..heb je op de PC geen Java geïnstalleerd of is deze beschadigd.

Groetjes
Falco
 
De instellingen staan niet te streng, maar ja die andere vraag over Java...geen idee.......maar als het zo is hoe kan ik het deinstalleren en weer opnieuw installeren.
 
Sorry ik moet weg..
Als Java op de PC zit dan zit het in je lijst Software (Configuratescherm\Software).
Anders zoek even met Google naar de pagina van: Java Sun en zoek daar een versie voor jou Windows systeem
(ik weet niet welke jij gebruikt)

Succ6
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan