Pagina opent zich niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik probeer op een computer verbinding te maken met: www.airmiles.nl
De pagina blijft sinds een paar maanden maar zoeken (laden). Er komt geen melding dat de pagina niet geopend kan worden.

Wat heb ik al geprobeerd?
Chrome en mozille Firefox geïnstalleerd. Beide programma's geven hetzelfde effect.
Verbinding gemaakt in hetzelfde netwerk met een andere laptop - gevolg = pagina opent gewoon.
In de router zit een ping test. Die heb ik gedaan. Dit is de reactie:
ICMP PING IP:192.113.208.26 Count:3times Time Out:1Sec Data Size:100bytes PING 192.113.208.26 (192.113.208.26): 100 data bytes
Destination Network Unreachable
=====> Ping statistics for 192.113.208.26: <=====
Packets: Sent = 3, Received = 0 Lost = 3 <100154ss>

Er komt dus geen pagina. Ook de pingtest in het cmd-venster geeft time out.

Ik heb internet explorer volledig gereset (win 7- IE10). Geen effect. Alle beveiligingsinstellingen op standaard gezet - geen effect.
Firewall in betreffende computer uitgezet.
Programma schoongemaakt en gecontroleerd met: ccleaner, atf cleaner, malewarebyte.

Mijn conclusie: het feit dat ik met een andere laptop gewoon goed verbinding kan maken betekent dat er niets met de lijn naar buiten is.
Het feit dat chrome en Firefox het ook niet doen, betekent dat er ergens in de computer toch iets zit waardoor ik geen verbinding met de site kan maken - heeft in dit geval niets met de browser te maken.

Iemand nog een leuke suggestie?

Kijk eens in je HOSTS file (zonder extentie)
Als je daar wat van airmiles in ziet staan, zet voor die regel of regels een # en sla het file op.
Let wel op dat er geen HOSTS.TXT staat. dus gewoon HOSTS

Bij mij -win7- staat hij in:
c:\Windows\Sysnative\drivers\etc\hosts

Kan zijn dat de anti virus of firewall het je niet toestaat, dan schakel die dan voor een paar minuten uit.
Vergeet hem daarna niet en schakel die anti virus en firewall weer in.

Ik DACHT dat het direct werkt dus resultaat direct zichtbaar bij de volgende start van je browser.
Anders even rebooten.

Succes ermee

Ik heb in de map gekeken (hij heette bij deze comp niet sysnative - maar system32.
In de bijlage zie je de inhoud. Ik heb alle bestanden geopend, maar in geen enkele was iets te zien over airmiles.
Dus daar zit de oplossing niet. Ik heb ook de firewall uitgezet. Maar dit mocht ook niet baten. Dus heel graag nog meer suggesties.
Ik heb ook het register bekeken. Er stond 1 keer www.airmiles.nl in. Maar dit was in een sleutel: openurl. Ik heb 'm verwijderd; maar dacht niet dat dit de oorzaak was.

overzicht.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan