pagina,s ie wel openen dan weer niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
ik heb sinds gisteren adsl van zonnet maar alles doet een beetje vreemd, soms openen pagina,s in ie wel en dan weer niet. msn valt daarbij ook weg, en email moet ik soms ook drie keer aanklikken, voor dat hij het goed doet. ik heb even een diagnostic test gedaan op de usb modum en krijg daar wat fouten. al sla je me dood, wat het betekend. zie bijlage. ik heb alles eraf gegooid xp en de hele zooi, een schone installatie gedaan, maar heb het probleem gewoon nog!
wie o wie weet wat dit kan zijn??
Diagnostic Test

Checking usb Connection
Testing usb connection : pass

Checking adsl Connection
testing adsl Synchronization : pass

Checking Circuit 0 for Network Connection
Test atm oam segment loop back : Fail
Test atm oam End-to-End loop back : Fail

Testing Internet Connection : pass
ping default gateway nummer : pass
ping primary dns >>>nummer :pass

Query dns for WWW.conexant.com
ping www.conexant.com :Fail

ja

maar ik denk dat dit een ander probleem is? maar weet niet wat? maar toch bedankt.

[ offtopic] sorry maar die smilie was een foutje. puntjes zaten te dicht bij de p haha!

www.conexant.com kan ik ook niet pingen.

geen respons.

over die andere "fail" berichten kan ik weinig nuttigs vinden.

delen van het internet zijn sinds gisteren overbelast.

als je , zoals in jouw geval , net op dat moment van provider wisselt ga je al gauw denken dat je iets verkeerd hebt gedaan terwijl het ergens anders zit.

pe.

ja ik weet het niet de instellingen die ik moest doen, waren geen probleem, dat heb ik zo vaak gedaan, ook voor anderen. maar als ik nou al kijk. bij de gegevens van het contr panel van het modum. geeft hij een heel ander subnet mask aan, kijk en dat weet ik niet! geeft aan 250 0.0.0 terwijl als ik naar m,n verbinding kijk een heel ander submask heb, is dat normaal?

lijkt mij dat die gegevens hetzelfde moeten zijn.

subnet mask is hier 255.255.255.0 .

heb hier echter te weinig kennis van.

zoiets stel je eenmaal in en kijkt er nooit meer naar.

pe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan