Pagina sluiten/openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mar k

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
Hoi!
Ik zoek een script, waarbij ik via een pagina (bijv. admin.php) een pagina voor iemand toegankelijk kan maken, of kan laten sluiten. Dus of ze de pagina kunnen bekijken of niet.

Als ik op dicht druk bijv.:

Deze pagina is gesloten.

Of als ik op open druk via een pagina (admin.php) bijv.:

CONTENT.

Mvg,
Mark

Hoi!
Ik zoek een script, waarbij ik via een pagina (bijv. admin.php) een pagina voor iemand toegankelijk kan maken, of kan laten sluiten. Dus of ze de pagina kunnen bekijken of niet.

Als ik op dicht druk bijv.:

Deze pagina is gesloten.

Of als ik op open druk via een pagina (admin.php) bijv.:

CONTENT.

Mvg,
Mark
Echt niemand????

Tja, je zou er met wat kennis van PHP wel een systeempje voor kunnen schrijven, misschien dat ik daar morgen nog zin in heb, maar je kunt natuurlijk in je file-manager / ftp-programma ook twee pagina's maken.

1 met de content
1 met de gesloten melding

Als je de website sluit/opent wissel je de bestandsnamen gewoon om... Niet de mooiste oplossing, I know, maar het werkt wel...

Hoi!

Tja, je zou er met wat kennis van PHP wel een systeempje voor kunnen schrijven, misschien dat ik daar morgen nog zin in heb, maar je kunt natuurlijk in je file-manager / ftp-programma ook twee pagina's maken.

1 met de content
1 met de gesloten melding

Als je de website sluit/opent wissel je de bestandsnamen gewoon om... Niet de mooiste oplossing, I know, maar het werkt wel...

Dat zou héééééél mooi zijn als je dat morgen of overmorgen kan schrijven.
Want het is zegmaar voor een shout en request lijn. en daarvoor wil ik ht gebruiken.
Tevens ook gewoon voor competitie pagina's en andere sollicitatie pagina's bijvoorbeeld.

Alvast héél erg bedankt! Ik hoop dat je hem kan schrijven, zou erg mooi zijn en ik zal het je erg dankbaar zijn.

Mvg,
Mark

Hey, ik begrijp wat je bedoelt denk ik
ik heb zoiets ook in mijn eigen script verwerkt.

Je moet dan zorgen dat ze bij het registreren een "adminlevel" meekrijgen, die jij kan aanpassen in de database. dus zeg maar via een mysql query.
PHP:
mysql_query("UPDATE `gebruiker` SET `level`='2')

Dan is adminlevel = 1 geen admin
en admin = level 2 wel admin
En op de pagina waar jij als admin wel mag komen en zij niet. gebruik je dan
PHP:
if($adminlevel = 2){ include ("admin.php") }
else  {
exit;
}

Ook een manier is om een admins.php aan te maken, en daar zet je in

PHP:
$admin1 = gebruikersnaam

dan include je deze pagina op admin.php