pagina ververst niet bij openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

palingc@se

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2004
Berichten
23
Ik heb een pagina in mijn favorieten staan, elke keer als ik deze open moet ik op "refresh" drukken anders blijft de situatie van de laatste keer openen gehandhaaft.
Ik heb al gezocht dmv de zoekfunctie maar daar kom ik er niet mee uit.
Ik gebruik IE 6.0
Als ik bij internetopties het tabblad geavanceerd aanklik krijg ik alles in dat menu in het engels, ik weet dus niet welke optie ik aan/uit moet klikken.
Iemand een oplossing voor me?
Het is alleen die ene pagine, de andere die in mijn favorieten staan openen wel gewoon "up to date"
 
Kijk even of je hem niet als off-line kopie hebt opgeslagen. Sla 'm desnoods nog een keer, onder een aparte naam op in je favorieten, waarbij niet de optie "off-line beschikbaar maken" aan mag staan. Probeer dan die nieuwe favoriet, en kijk of je het probleem daar niet hebt.

Verder zou je kunnen kijken naar de verversingsinstellingen: Zie bijlage wat je zou kunnen instellen om elke keer de pagina 'vers' in beeld te krijgen.

Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • ie6_altijd_verversen.JPG
    ie6_altijd_verversen.JPG
    92 KB · Weergaven: 37
Hallo Tijs,

bedankt voor je bericht, helaas ben ik ivm prive-omstandigheden niet eerder in de gelegenheid geweest om te reageren. Ik ga je tips zeker toepassen en pas dan eventueel de status van de vraag aan.
Nogmaals bedankt!!
 
Geweldig, probleem opgelost!!

Hallo Tijs,

probleem is uit de wereld, zat inderdaad bij het tabblad algemeen onder instellingen, stond nu op nooit verversen.
Ik ben weer een heel gelukkig mens!! :cool: :cool: :cool:

dank je wel!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan