paginadelen worden niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

adelaar80

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2002
Op diverse pagina's worden bepaalde gedeeltes niet weergegeven. Er komt dan ipv die kaders "deze pagina kan niet worden weergegeven" Ik heb dit bv op de pagina www.deventerdagblad.nl, en dan verschijnt aan de linkerkant onder "weer" de bovenstaande melding. Ik heb: cookies verwijderd, virusscanner verwijderd, firewall verwijderd, Java VM geinstalleerd, IE6.0 geherinstalleerd, IE5.0 geinstalleerd. In de Browser opera komt er op de beschreven plaats helemaal geen tekst\afbeelding. Het gaat bij mij om IE 6.0.2600.0000 onder windows XP.
Ik vermoed dat er nog een stukje software ontbreekt. Welke?

Als dit (IE 6.0.2600.0000) je IE versie is zou ik even langs de Window update site fietsen.
Daar staan nog een paar patches te wachten en misschien heb je geluk en lost het je probleem nog op, ook.
In IE taakbalk > Extra > Windows update.

Groetjes,

Pieter

Inmiddels de update gedraaid, echter nog zonder resultaat. Met Opera heb ik in feite hetzelfde probleem. Tevens heb ik de beveiligingen in explorer omlaaggeschroefd en op minimaal gezet. Tevens alle ActiveX componeneten inschakelen e.d. Allemaal zonder resultaat.

Inmiddels even een screendumpje van gemaakt. Zie bijlage.

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    74,3 KB · Weergaven: 33
Dat balkje rechts is gemaakt met flash
heb je wel een flash player geinstaleerd staan ?

Aan het screenshot te zien dat je gemaakt hebt, lijkt het alsof er geen doorlink mogelijk is.
Dat zou aan je firewall, hosts file en nog een heleboel andere dingen kunnen liggen.

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan