paginafout

• Onderwerp starter Onderwerp starter mbw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mbw

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Ik heb een foutmelding onder in IE7 als ik mijn index pagina voor heb. Dreamweaver geeft aan dat er geen fouten meer zijn. Door wat ik gelezen heb kan het evt aan de teller liggen???
Weet alleen niet wat ik moet veranderen.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt
www.mbeijer.nl

Ik heb een foutmelding onder in IE7 als ik mijn index pagina voor heb. Dreamweaver geeft aan dat er geen fouten meer zijn. Door wat ik gelezen heb kan het evt aan de teller liggen???
Weet alleen niet wat ik moet veranderen.
Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt
www.mbeijer.nl

Is het probleem al verholpen of ligt het aan mij dat ik geen foutmelding krijg?

Ik zie de pagina gewoon goed in ieder geval.

bij mij geeft hij nog steeds een foutmelding aan in regel 38.
Als ik de teller weg haal komt de foutmelding op regel 27 of 41. Lekker verwarrend.
Omdat het de indexpagina is baal ik behoorlijk. Staat zo slordig een fout aan het begin.
Wel frappant dat hij hem bij jou niet aangeeft.

Je kunt hier de pagina testen: http://validator.w3.org/

Wat betreft de foutmelding in IE, die melding is uit te schakelen in het menu: Extra / Internetopties / Geavanceerd

ha john,

ja dat weet ik, maar ik wil ook graag dat de ontvangers geen foutmelding krijgen. De validator zegt dat er geen fouten zijn op de pagina.

Het zijn je preload images, de code kun je scippen:
HTML:
onload="MM_preloadImages('images/knoppenduw_02.png','images/knoppenstart_02.png','images/knoppenduw_03.png','images/knoppenstart_03.png','images/knoppenduw_04.png','images/knoppenstart_04.png','images/knoppenduw_06.png','images/knoppenstart_06.png','images/knoppenduw_05.png','images/knoppenstart_05.png','images/knoppenduw_07.png','images/knoppenstart_07.png','images/knoppenduw_08.png','images/knoppenstart_08.png')"
vermits je geen preload in de head hebt.

:cool:

Laatst bewerkt:
Beste Peter,

Heel erg bedankt. Ik heb de code weggehaald, maar het probleem blijft bestaan. Het rare is ook dat deze code op elke pagina staat en daar geen problemen geeft.
Ik snap er weer net te weinig van om te zien waar de fout zit. Dus mocht je me nog verder kunnen helpen dan heel graag.

ok gevonden. Werd alsnog getrickerd door je opmerking dat er niks in de head stond. Gekeken bij de andere pagina's en jahoor daar stond nog een code in de head. Pfff. Het leven kan soms zo simpel zijn.\

Heel erg bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan