Paginanummer en inhoudsopgave

Status
Niet open voor verdere reacties.

mereldijkstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Hoi,

Voor een verslag voor school moet ik mijn paginanummering bij de inleiding laten beginnen, maar voor het bepalen van dit nummer moet je beginnen te tellen vanaf de titelpagina. Dus bij mijn inleiding begint het eerste nummer en dat is blz 5. Via sectie-einde is dit me (eindelijk) gelukt. Ik maakt alleen gebruik van verwijzing -> inhoudsopgave.. Deze is nu in de war want de titelpagina staat volgens hem op blz 7, en dat is toch echt 2. (maar hier staat geen paginanummer op).

Wie o wie kan mij helpen??

Hoi

Is de titelpagina dan niet dezelfde als het 'voorblad'?
Want dan zou het pagina 1 moeten zijn en kan je aangeven (per sectie) 'eerste pagina afwijkend'.

Hoi

Nee, ik heb een voorblad en dan een titelblad dan het voorwoord, de inhoudsopgave en dan de samenvatting, deze krijgen geen paginanummer. Dan komt de inleiding met een paginnummering waarbij je moet beginnen te tellen vanaf de titelpagina. (wie het bedacht heeft :mad:)

Ik gebruik word 2007.

Hoi,

Ik ga ermee vögelen ....
Maar heb je niet een voorbeeld van wat je tot nu toe hebt en als bijlage mee kan sturen?
Dat scheelt een hele hoop werk (h.h.w.)

Laatst bewerkt:
Je voorblad en titelblad scheiden dmv secties. Zorgen dat de koptekst in je secties niet gelijk zijn.
vervolgen je pagina nummer invoeren via: invoegen-paginanr (insert-page numbers)
Bij format kan je dan aangeven met welk nummer je wilt beginnen.

Je voorblad en titelblad scheiden dmv secties. Zorgen dat de koptekst in je secties niet gelijk zijn.
vervolgen je pagina nummer invoeren via: invoegen-paginanr (insert-page numbers)
Bij format kan je dan aangeven met welk nummer je wilt beginnen.

Is allang opgelost .......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan