Paginanummer op 4e blad laten beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Hallo, ik heb een word document waarbij ik de paginanummers wil laten beginnen (met 1) op de 4e bladzijde. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar! Iemand een idee? Alvast bedankt!

Hallo, ik heb een word document waarbij ik de paginanummers wil laten beginnen (met 1) op de 4e bladzijde. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar! Iemand een idee? Alvast bedankt!

druk op insert ga naar page numbers klik op format daaronderin dat schermpje kan je het aanpassen

(invoegen pagina nummers formaat) <<<<----------- nederlands

Sorry maar als ik dit doe begint ie toch bij de 1e pagina met nummeren, iemand een uitgebreidere uitleg? Alvast bedankt! p.s. Het is in Word 2003.

Sorry maar als ik dit doe begint ie toch bij de 1e pagina met nummeren, iemand een uitgebreidere uitleg? Alvast bedankt! p.s. Het is in Word 2003.

nou, dan ligt het aan je instalatie of aan iets wat je niet goed doet :rolleyes:

ik gebruik word 2003 ook en daar werkt het perfect! , maar je kan ook pagina's handmatig nummeren door voettekst

Je moet een nieuwe sectie maken en daar je paginanummering laten beginnen.

Hoe maak ik een nieuwe sectie dan?! Ik heb het bestand bijgevoegd, kan iemand er misschien naar kijken? De nummering moet dus met 1 op de vierde pagina beginnen...

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Help!

Het is echt heel belangrijk dat ik dit voor elkaar krijg!

voor elkaar

Ik heb het even voor je in orde gemaakt.

Laatst bewerkt:
Thanks!

Hoi, hartstikke bedankt! Dit is echter maar een gedeelte van het verslag omdat het te groot was als bijlage hier. Is het misschien mogelijk dat ik je het volledige verslag per e-mail stuur en dat de paginanummers dan rechtsonder komen? Mijn dank is groot! Of zou je anders kunnen vertellen hoe ik de paginanummers rechts onder in krijg?

Laatst bewerkt:
Mail maar!

Hoi, hartstikke bedankt! Dit is echter maar een gedeelte van het verslag omdat het te groot was als bijlage hier. Is het misschien mogelijk dat ik je het volledige verslag per e-mail stuur en dat de paginanummers dan rechtsonder komen? Mijn dank is groot! Of zou je anders kunnen vertellen hoe ik de paginanummers rechts onder in krijg?

Jessy,

Mail me het bestand maar even naar m'n werk door: cdiepenmaat@dcw.nl. Als ik moet uitleggen hoe ik het heb gedaan, kost me 2x zoveel tijd als het even in orde maken.

:thumb:

Denise,

Zet de vraag nog even op opgelost. Ik neem tenminste aan dat je met mijn oplossing tevreden bent.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan