Witsenburg
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 dec 2006
Hoi,
ik heb een document in 3 secties;
De voorpagina (1 blad)
De rest van de offerte (3 tot 5 bladen afhankelijk van de offerte)
De bijlage (zit dus in het document, 2 tot 6 bladen afhankelijk van de offerte)
De eerste pagina heeft geen koptekst, de rest wel.
Nu wil ik in de tweede sectie als koptekst (onder andere) "Pagina x van y", waarbij x dus het pagina nummer is, geteld vanaf en inclusief de voorpagina. y is het totaal aantal pagina's van het document , exlcusief de pagina's van de bijlage, inclusief de voorpagina.
De derde sectie moet zijn eigen koptekst krijgen, "Pagina u van w", waarbij u dus het paginanummer van de bijlage is, en w het totaal aantal pagina's van de bijlage.
Ik heb al een beetje gegoogled, maar ik kom er niet uit. Vooral die totalen per sectie lukken me niet, de rest gaat aardig maar nog niet perfect.
Alle input wordt gewaardeerd,
Met vriendelijke groet,
Hugo
ik heb een document in 3 secties;
De voorpagina (1 blad)
De rest van de offerte (3 tot 5 bladen afhankelijk van de offerte)
De bijlage (zit dus in het document, 2 tot 6 bladen afhankelijk van de offerte)
De eerste pagina heeft geen koptekst, de rest wel.
Nu wil ik in de tweede sectie als koptekst (onder andere) "Pagina x van y", waarbij x dus het pagina nummer is, geteld vanaf en inclusief de voorpagina. y is het totaal aantal pagina's van het document , exlcusief de pagina's van de bijlage, inclusief de voorpagina.
De derde sectie moet zijn eigen koptekst krijgen, "Pagina u van w", waarbij u dus het paginanummer van de bijlage is, en w het totaal aantal pagina's van de bijlage.
Ik heb al een beetje gegoogled, maar ik kom er niet uit. Vooral die totalen per sectie lukken me niet, de rest gaat aardig maar nog niet perfect.
Alle input wordt gewaardeerd,
Met vriendelijke groet,
Hugo