Paginanummering in Word2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marl1

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
Waarom lukt het in 2003 niet om een Word document op de fysieke pagina 7 met pagina 1 te laten beginnen? (dit ivm voorbladen, voorwoorden, inhoudsopgaven die niet meegenummerd mogen worden). Ik maak een sectie, zeg vervolgens dat sectie 2 een paginanummering moet hebben die begint met nummer 1.
Lukte in vorige versies altijd, nu niet meer.
Hoe komt dat??

Hoi,

Ehh ..... je zult wel iets niet helemaal goed hebben gedaan .... :shocked: .... (bijvoorbeeld) :p ?
Je hoeft er bijvoorbeeld geen aparte sectie voor te maken om te bereiken wat je wilt ...... ... sorry dit laatste was een foutje (dus maar een cursiefje van gemaakt)

Laatst bewerkt:
Ben ik heel blond als ik je niet helemaal snap?
Even concreet en praktisch:
1. Moet er nou wel of geen sectie gemaakt worden? Volgens mij wel. En volgens jou?
2. Is de door mij beschreven methode in principe wel de goede manier?
3. zou jij anders jou methode kunnen beschrijven?
TIA

Hoi,

Als het resultaat in je document niet werkt, verwijder dat dan eerst.
Hierna:
1 ga naar de bovenkant van pagina 7 (evt menu Beeld effe op 'Normaal')
2 menu Invoegen > Eindemarkering: sectie-einde, volgende pagina.
nu
3 menu Beeld > Koptekst en voettekst, ga naar voettekst als daar je pgnrs moeten komen en knop 'Zelfde als vorige' uitschakelen (in het extra werkbalkje).
4. in het werkbalkje de knop 'Paginanummer opmaken' en hier opgeven dat je bij paginanummer 1 wilt beginnen.
5 tenslotte met de knop 'Paginanummer invoegen' het paginanummer plaatsen.

Zo gaat'ie bij mij altijd goed ....... :rolleyes:

Hoi,

Als het resultaat in je document niet werkt, verwijder dat dan eerst.
Hierna:
1 ga naar de bovenkant van pagina 7 (evt menu Beeld effe op 'Normaal')
2 menu Invoegen > Eindemarkering: sectie-einde, volgende pagina.
nu
3 menu Beeld > Koptekst en voettekst, ga naar voettekst als daar je pgnrs moeten komen en knop 'Zelfde als vorige' uitschakelen (in het extra werkbalkje).
4. in het werkbalkje de knop 'Paginanummer opmaken' en hier opgeven dat je bij paginanummer 1 wilt beginnen.
5 tenslotte met de knop 'Paginanummer invoegen' het paginanummer plaatsen.

Zo gaat'ie bij mij altijd goed ....... :rolleyes:

als ik zo'n sectie-einde maak zoals jij zegt, komt er plots uit het niets een nieuwe lege pagina :s

ik snap er niks van

zit al een uur te klooien met die paginanummers het wil niet lukken

als je niet naar de volgende pagina wilt moet je een doorlopend sectie einde kiezen ipv volgende pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan