Paginanummering inhoudsopgave

• Onderwerp starter Onderwerp starter embo1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

embo1

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Hallo,

Het werken met secties binnen Word is me bekend. Voor het opstellen van een rapport maak ik een sectie zonder paginanummering, 1 met romeinse cijfers en 1 met de 'gewone telling'. Doordat ik in 2007 ook met een oneven en even paginaverschil werk, staat op de ene pagina geen tekst en dus ook geen nummer, deze telt ook niet door in de nummering (dus gewoon 1,lege pagina, 2,lege pagina, 3,lege pagina...). Maar.... in de inhoudsopgave gebeurt dit wel (1,leeg,3,leeg,5,leeg,...) en in de inhoudsopgave wordt ook niet de Romeinse nummering overgenomen (niet I,II,III maar 1,3,5 dus).

Hoop dat het probleem zo duidelijk is.
Weet iemand hier meer van? Alvast bedankt!

Nagespeeld

Ik heb het nagespeeld, maar bij mij gaat het goed.
Kun je een voorbeelddocument neerzetten?

Oplossing paginanummering?

Is er niemand bekend met dit probleem, zie het voorbeeldocument uit de vorige post...

Inhoudsopgave

Als je het veld uit het groene vierkanten hokje haalt en opnieuw een Paginanummer invoegt met Romeins cijfer als weergave, en je daarna de inhoudsopgave opnieuw genereert, verschijnt het wel netjes in Romeinse cijfers.Bekijk bijlage Eindrapport v1.0 test.docx

Inhoudsopgave goed, maar paginanummering dan zelf niet

Bedankt voor de hulp. Het is alleen zo dat de paginanummers nu zelf oplopen van I,III,IV,... i.pv. I,II,III. Dit is iets wat ik al eerder geprobeerd had, maar op een of andere manier lukt Word dit niet. Denk dus dat er geen andere mogelijkheden bestaan, maar wellicht is er toch een optie??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan