Paginanummering niet afgedrukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

thelord83

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2006
Hallo,

Ik heb een probleem met betrekking tot het printen van mijn bestanden. Ik heb een voettekst en paginanummering ingevoegd alleen is het probleem dat hij deze maar half afdrukt. Ik heb de marges al op 0 gezet maar dit verhelpt het probleem niet?

Weten jullie misschien hoe ik dit zodanig kan instellen dat het gaat werken

Thanks alvast!:thumb:

Je moet printen vanuit het afdrukvoorbeeld.

jean42 zei:
Je moet printen vanuit het afdrukvoorbeeld.

Oke, maar daar staan de kop en voettekst dus ook maar half op en dit lost het probleem helaas niet op. Dus hoe moet ik de hele handel instellen zodat dit WEL afgedrukt wordt?

Stuur bij bijlagen je doc eens mee?

Ik heb even een selectie gedaan want het betreft mijn afstudeerscriptie en is nogal vertrouwelijke informatie. Maar check de bijlage zou ik zeggen!!!

Bijlagen

Bij mij drukt die perfect de voettekst mee af.
Kijk eens bij je instellingen van je printer of je daar iets kan aangeven van kop en voettekst?

Nee kan ik helaas niks aan veranderen. Kan het ermee te maken hebben dat de printer een bepaalde leeftijd heeft waarbij het dus niet mogelijk is. Heb een Epson Stylus Color 880....is nu een jaartje of 4 oud.

Neen normaal is die nog goed.
Ge ziet dus de voettekst ook niet in je afdrukvoorbeeld en de rest van het doc wel?

jean42 zei:
Neen normaal is die nog goed.
Ge ziet dus de voettekst ook niet in je afdrukvoorbeeld en de rest van het doc wel?

Ja die zie ik wel..maar slechts voor de helft...rest van het document zie ik wel

dit had ik ook een keer maar ik weet niet precies hoe ik het heb opgelost volgens mij zit het namelijk gewoon in de marges van het document....

ZEt alle marges op 2.5 cm
Voet en koptekst op 1.25 of 1.5 cm.

Yes! Gelukt...had te maken met de kop/voettekst marges....

Mijn dank is groot en eeuwig!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan