Beste mensen,
Geloof dat de sectie over Word (office) 2000 in dit forum
verdwenen is, en als dat zich nu elders bevindt,
verneem ik dat wel. Hopelijk kan mijn vraag hier
beantwoord worden.
In een word document heb ik de pagina's normaal genummerd van 1 tot en met 200 etc.
De eerste zes pagina's zijn genummerd met 1 t/m6
zichtbaar dus, maar ik moet die nummering juist
verbergen, aangezien ik pas op pagina 7 zichtbaar
met de nummering wil beginnen en die uitprinten.
In het programma zie ik geen mogelijkheid om de nummers 1 t/m 6 onzichtbaar te maken.
Weliswaar kun je de nummering met 7 beginnen volgens de dialoogbox in invoegen, paginanummers, het
uitvinken van nummer op eerste pagina, daarna naar opmaak, paginanummering beginnen bij 7 (!), indien ik op ok klik en wordt het daar op pagina 7 nummer 14.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Hoe kan ik de paginanummers 1 t/6 onzichtbaar maken?
zodat ze niet uitgeprint worden?
Moet ik eerst van tevoren alle oude nummering verwijderen, werkt het dan pas? Dat doe ik niet graag, aangezien ik, volgens mij, toen secties heb aangebracht, die dan mogelijk weer helemaal ingevoerd zouden moeten worden.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Fleur77.
Geloof dat de sectie over Word (office) 2000 in dit forum
verdwenen is, en als dat zich nu elders bevindt,
verneem ik dat wel. Hopelijk kan mijn vraag hier
beantwoord worden.
In een word document heb ik de pagina's normaal genummerd van 1 tot en met 200 etc.
De eerste zes pagina's zijn genummerd met 1 t/m6
zichtbaar dus, maar ik moet die nummering juist
verbergen, aangezien ik pas op pagina 7 zichtbaar
met de nummering wil beginnen en die uitprinten.
In het programma zie ik geen mogelijkheid om de nummers 1 t/m 6 onzichtbaar te maken.
Weliswaar kun je de nummering met 7 beginnen volgens de dialoogbox in invoegen, paginanummers, het
uitvinken van nummer op eerste pagina, daarna naar opmaak, paginanummering beginnen bij 7 (!), indien ik op ok klik en wordt het daar op pagina 7 nummer 14.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Hoe kan ik de paginanummers 1 t/6 onzichtbaar maken?
zodat ze niet uitgeprint worden?
Moet ik eerst van tevoren alle oude nummering verwijderen, werkt het dan pas? Dat doe ik niet graag, aangezien ik, volgens mij, toen secties heb aangebracht, die dan mogelijk weer helemaal ingevoerd zouden moeten worden.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Fleur77.