PAGINANUMMERING voor dummies Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monogatari

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2011
Ik heb nu zo'n 1,5 uur besteed aan het proberen de nummering in mijn stageverslag op pagina 5 met 1 te laten beginnen(zowel in WORD 2003, als in WORD 2007). Vanalles geprobeerd zoals sectie invoegen en eindemarkeringen e.d. (met de nog enigzins vage uitleg die ik op internet vond)--het spannendste dat gebeurde was dat alles pagina's een 1 vertoonden.
Waarom moet zoiets ogenschijnlijk simpels zo lastig te doen zijn?

Kan iemand in simpele taal -stap voor stap- uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg?

Ik ben je bij voorbaat dankbaar!

Met vriendelijke groet, Marianne
p.s. ik heb windows 2007 nog niet eens onder de knie en dan is er alweer een 2010 :-P Wat is de verbetering, heldere aanwijzingen over paginanummering?

Laatst bewerkt:
Waarom moet zoiets ogenschijnlijk simpels zo lastig te doen zijn?
Het is ook vrij simpel. ;)

Je voegt een sectie-einde in op de plek waar je de nummering wilt laten splitsen, voegt nummering in in de nieuwe sectie en geeft aan dat je daar bij 1 wilt beginnen. Klaar :).

Laatst bewerkt:
Ja bedankt...daar was ik natuurlijk nog niet geweest (wie googled er niet!). Zoals ik al eerder meldde vond ik hetgeen wat ik op internet vond NIET DUIDELIJK.
Ik ben er inmiddels wel uit.
Dank je wel voor de reacties!

Ik vind het heel duidelijk: er zijn zelfs screenshots die het verhaal ondersteunen.

Goed dat het is opgelost.

Laatst bewerkt:
ik vond het niet duidelijk wanneer en hoe je een sectie moest sluiten, want klaarblijkelijk gebeurde bij mij niet hetzelfde als op de aanwijzingen. Overigens is het een stuk eenvoudiger als je je nummering alleen op de volgende pagina wilt laten beginnen (wat ze uitleggen) maar (voor mij) niet duidelijk wat je moe(s)t doen, om de nummering later te laten beginnen. Nu moet ik nog verder aan de laatste loodjes van dit verslag. Bedankt! Zou je de volgende keer kunnen reageren zonder iemand het gevoel te geven dom te zijn? Menigeen met een vraag zal gegoogled hebben, en ook op dit forum belandt zijn.

Zou je de volgende keer kunnen reageren zonder iemand het gevoel te geven dom te zijn?

Dat was niet mijn intentie.
Het is ook niet zo dat je dom bent, als je hier een vraag post.

Maar in dit geval kom je met wat googlen of wat googlen nogal veel hits tegen.
Vandaar dat ik zei: 'Na 5 seconden googlen.' Als dit jou het gevoel gaf dom te zijn, mijn excuses hiervoor.

[edit]
Monogatari zei:
p.s. ik heb windows 2007 nog niet eens onder de knie
Nogmaals: het is Office 2007, niet Windows 2007 :P[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan