paginanummers boven voetnoot

Status
Niet open voor verdere reacties.

berre101

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Ik zit met het voglende probleempje.

Ik had de volgende acties doorlopen op mijn platte tekst:
-in secteis verdeeld
-unieke kopteksten en een gezamelijk voettekst gegeven
-paginanummers toegekend.

Nu blijkt dat op elke pagina waar een voetnoot op staat, het paginanummer drie keer na elkaar net boven die voetnoot verschijnt. Het is zo dat die tekst in het grijs staat (zoals kop -en voettekst) wanneer men met het document zelf bezig is en dat het zwart wordt wanneer kop -en voettekst ook geactiveerd zijn.
Toch valt er niets aan te bewerken en krijg ik het op geen enkele manier weg. Is er een lieve ziel die dit probleem herkent en die me hierbij kan helpen?

Hoi,

Dus als ik het goed begrijp, werk je niet alleen met kop- en voetteksten, maar ook met voetnoten.
En bij elke pagina waar je voetnoten gebruikt, wordt het paginanummer driemaal in je voettekst geplaatst .....

Althans, zo beschrijf je het.
Als het anders is, moet je het wat duidelijker proberen te omschrijven :confused:

Stuur evt. een printje mee waarin het gemeldde eindresultaat zichtbaar is.

Laatst bewerkt:
Je hebt het bijna correct. Het paginanummer verschijnt 1 maa in m'n voettekst (zoals het zou moeten). Maar ook 3 maal boven m'n voetnoot. En dat is eerder ongewenst.
In de bijlage zit een voorbeeldje.

Bijlagen

• print (Small).JPG
    print (Small).JPG
    51,7 KB · Weergaven: 68
Laatst bewerkt:
Hoi,

Probeer eens het volgende:

- klik in een voetnoot op de rechtermuisknop
- Kies 'Opmaakprofiel,,,' in het snelmenu
- knop 'Wijzigen...'
- onderaan: Opmaak
- tabblad 'Lijst opmaakprofiel' en kies: Geen lijst
- op de andere drie tabjes moet overal geen staan aangegeven.

Mijn zus (schrijver van de thesis) heeft een van de assistent informatica van Gent aangesproken en het probleem blijkt opgelost. Had haar om uitleg gevraagd maar het enige wat ze me kon vertellen was dat de onregelmatighed veroorzaakt werd door het opmaken van paginanummers in de voettekst zelf. Door de paginanummers via de normale weg in te voeren (werkbalk) werd het probleem blijkbaar opgelost. Vind het nog altijd wat vreemd...
Vriendelijk bedankt voor de moeite.

Keep up the good work!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan