Paginanummers Probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WillemdB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Berichten
2
Hallo iedereen,

Ik zit alweer een paar uur te stressen vanwege een probleem met word 2007! Please help..

Oke, het gaat om het volgende:

Ik ben bezig met een verslag en ik wil in op een deel van een pagina 2 kolommen hebben in een stuk tekst.
Ik weet wel hoe het moet: Tekst selecteren, en vervolgens Pagina indeling > Kolommen > 2 Kolommen.
Als je verborgen tekst aanzet krijg je dan aan het begin en eind van de kolommen Sectie-Eindes, die staan dan bij mij ook op doorlopend.
Maar, de pagina erna beginnen de paginanummers wel opnieuw te tellen!

Ik heb werkelijk alles geprobeerd, zelfs alle tekst geselecteerd en nieuw document gemaakt en alles erin geplakt.. Niks helpt:(

Weet iemand een oplossing waardoor ik wel 2 kolommen kan maken en de pagina-telling WEL gewoon doorloopt?

Bij voorbaat dank,

Willem
 
Beste Willem,

Ik weet niet of ik jouw vraag correct heb weergegeven in het bijgevoegde document.
In het voorbeeld heb ik geen last van een niet doorlopende paginanummering. Echter denk ik wel te begrijpen wat jouw probleem is met het document.

Probeer een onder tabblad "Invoegen" dan in het lint "koptekst en voettekst". Neem paginanummering en haal dit menu naar beneden. vervolgens zie je bijna onderaan staan "Opmaak paginanummers".
Open dit en je krijgt een scherm. Hier kun je kiezen voor -> Paginanummering O Doorlopend vanaf vorige sectie. Als je deze aanvink is mischien jouw probleem opgelost.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.docx
    29,1 KB · Weergaven: 297
Probeer een onder tabblad "Invoegen" dan in het lint "koptekst en voettekst". Neem paginanummering en haal dit menu naar beneden. vervolgens zie je bijna onderaan staan "Opmaak paginanummers".
Open dit en je krijgt een scherm. Hier kun je kiezen voor -> Paginanummering O Doorlopend vanaf vorige sectie. Als je deze aanvink is mischien jouw probleem opgelost.

Pakiko,

Bedankt voor je antwoord.
Je hebt gelijk, als ik "Doorlopend vanaf vorige sectie" aanvink, is inderdaad mijn probleem opgelost!

Alleen nu het volgende: De reden dat ik "beginnend bij" aan had gevinkt, was omdat ik de paginatelling pas wou laten beginnen bij pagina 2 (de titelpagina) Omdat het Voorblad niet mee telt voor de nummering, snap je?

Dus ik neem aan dat het niet kan om EN nummering te beginnen bij de titelpagena, EN niet het probleem te hebben dat de pagina nummering opnieuw begint na een sectie.. :(

Maargoed, in iedergeval harstikke bedankt voor je snelle reactie!:thumb:

EDIT:
Ow! Het kan wel, ik kan bij sectie 1 aangeven: Beginnen met paginatelling bij pagina 2. En na de sectie (dus nadat ik de 2 kolommen heb ingevoegd): " Doorlopend"

oke, dus voor elke sectie dit aanpassen!:thumb: check, weer wat geleerd;) Bedankt nogmaals!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan