paginarand in word 2002

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb een bestand bijgevoegd waar ik echt niet uitkom.... Als je het bestand bekijkt is het volgende heel vreemd: Werk ik in de afdrukstand dan zie ik netjes de rand; ook onderaan de pagina. Maar zodra ik op afdrukvoorbeeld klik, dan is die onderste lijn verdwenen. En wat ik ook aan instellingen verander; ik krijg daar geen lijn. Ik druk af met een HP 720c.. Misschien dat dat er nog iets mee te doen heeft.. Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat ik moet veranderen. Heb bij de instellingen van de paginarand al veranderd dat ie niet vanaf de paginarand moet meten, maar vanaf de tekst, maar dat vind ik niet mooi...

bijlage

Ik zie dat ie de bijlage niet meeneemt... vreemd.. nog een keer proberen..

Je bijlage is er nog steeds niet maar ik denk dat ik weet wat je probleem is.

Ga eens naar je afdrukvoorbeeld en druk eens op de knop met het groene vierkantje (volledig scherm). Deze knop staat links van de knop "Sluiten".

Mvg

nee

nee.. dat is het niet.. hij print die lijn gewoon niet uit.. ook al is ie (soms wel bij afdrukvoorbeeld) in beeld!

Ik veronderstel dat dat door de minimale marges van de printer wordt veroorzaakt.

De paginakader kan maximaal 31 punten van de paginarand geplaatst worden, en bij mijn printer is de minimale ondermarge 1,28 cm = 36,1 pt

Je zal dus toch gebruik moeten maken van de optie Meten vanaf: Tekst en tevens moet je er voor zorgen dat de rand binnen de marges voor de printer valt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan