Pagina's groot openen (standaard opl. werken niet)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wijdbeens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Berichten
3
IE 6 , als ik kies voor koppeling openen in nieuw venster krijg ik alleen een nieuwe bladzijde op de taakbalk, deze moet ik dan handmatig maximaliseren .....

Voor alle duidelijkheid, ik krijg GEEN klein schermpje wat ik groot kan slepen of met die knopjes rechtsboven kan maximaliseren. Het is zo dat als ik b.v. in google of hier een link met de rechtermuis open in een nieuw venster deze meteen in de taakbalk valt, het tellertje gaat 1 omhoog, maar om wat te zien moet ik echt op de knop met de rechtermuis weer maximaliseren kiezen. Hoop dat het duidelijk is.

Dank.
 
Activeer het betreffende venster door er op te klikken in de taakbalk. Sleep het groter met de control toets ingedrukt, sluit vervolgens alle andere venster, als laatste sluit je het 'gesleepte' venster door 'bestand-afsluiten' te kiezen in de menubalk van je IE venster.

[edit]eventueel rechtsklikken op de knop en kiezen voor 'vorig formaat' [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niets slepen, want er is geen schermpje alleen pagina's in de taakbalk die ik kan maximaliseren. Als ik dat doe en daarna alles afsluit opent ie het eerste blad wel groot, maar vervolglinks weer in de taakbalk ....
 
Na lang zoeken blijkt dus dat de bladzijde zo klein is als een puntje. Zag dit toevallig omdat de muispijl veranderde op het scherm (echt een stipje). Een klik gaf in ieder geval dat balkje met -[]x en vandaaruit idd slepen .... opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan