Pagina's hernummeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hai Joost,

Het komt ook bij andere documenten voor, maar bij dit document veelvuldig. Ik ga je nieuwe gegevens (die ik uitgeprint heb) bestuderen. dank je en je hoort van mij

Gr, Trico

Hoi Joost,

Ik heb de documenten bestudeerd en toegepast op mijn Worddocument, maar de nieuwe en dan ook herstelde documenten leveren hetzelfde resultaat op.

Even had ik goede hoop toen ik las dat ook het nummeren van de pagina's op corruptie duidde. Het mag niet baten, hij nummert er nog vrolijk op los.

Goed voorbeeld doet goed volgen, we blijven vrolijk hopen op een oplossing.

Groetjes,
Trico

probeer eens het volgende

open het document waar het omgaat
open in Word een nieuw document
selecteer de hele tekst
kopieer deze in het nieuwe document
sla dit document op (natuurlijk andere naam)
probeer nu eens het plaatje in te voegen.

Hallo Wijnand,

Ook dat heb ik gedaan waarbij ik jouw voorstel én het kopieren zonder het laatste paragraafteken geprobeerd heb, met als resultaat dat de afbeelding nog steeds de tekst 'uit elkaar blaast' en het hernummeren een aanvang neemt.

Dank voor het meedenken,
trico77

Hai Trico, :D

Ik denkt dat de tijd aangebroken is voor wat drastischere maatregelen...;)

Gebruik je XP? Zo ja, draai even systeemherstel van een datum waarvan je zeker weet dat jou document het nog goed deed.

Succes! :thumb:

Je kan ook de opmaak van de pagina eens proberen weg te halen. (maak eerst wel even een copietje van het orgineel dan)
dat doe je door alles te selecteren (CTRL A)
en daarna de hele opmaak verwijderen (CTRL SHIFT Z)
Nu is staat de hele tekst weer terug in normaal.
Probeer nu de foto eens in te voegen en kijken wat ie nu doet

Beste Joost en Haakmeer,

Voordat ik mijn problemen aan jullie voorlegde had ik reeds 'teruggeschakeld' naar een eerdere versie via XP systeemherstel. Zonder resultaat.

Ook heb ik ctrl A en Ctrl ShiftZ geprobeerd, maar na het intoetsen van Ctrl shift Z blokkeert het document, gaat als een razende hernummeren en krijg ik de foutmelding dat Word zelfs afgesloten wordt (en of ik een foutrapport wil doorzenden).

Dat afsluiten gebeurt ook niet zomaar. Je moet heel wat keren aangeven dat ik dat ook echt wil.

Groetjes, Trico

Hai Tricco, :D

We lopen nu natuurlijk de kans dat we dingen dubbel gaan noemen maar we houden vol! ;)

Probeer je schijf eens op te ruimen. (Wellicht toch tijdelijke bestanden welke dwarszitten)

Volg:
http://word.mvps.org/FAQs/AppErrors/DocInUse.htm
http://word.mvps.org/FAQs/AppErrors/LockedFiles.htm
En draai daarna uit de systeemwerkset schijfopruiming. (Vink alle tijdelijke aan)

Zou ik misschien een kopie van jou corrupte bestand mogen ontvangen? Ben niet geïnteresseerd in de inhoud maar in de corruptie.

Wellicht kan ik er meer mee. Indien Ja, kun je zenden naar: joostverdaasdonk@hotmail.com (Gezippt)

Succes weer!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan