ik heb een vraag over windows xp. Als ik sommige mappen open, of internetpagina's gebeurd het heel vaak dat ie (helemaal) vast loopt (of voor een tijdje), er staat dan bij taakbeheer van reageert niet. Soms gaat dit na een paar tellen wachten vanzelf weer goed, maar soms ook niet, heeft iemand enig id waar dit aan kan liggen. tevens wilde ik iets sturen met hotmail.com, en toen hoorde ik toen ik een bestand bij wilde voegen een piepje en bleef die hangen. tevens wilde ik meedoen met prijspuzzen op internet, toen ik op verzenden druktje kreeg ik ditzelfde piepje, en deed ie niets. Normaal gesproken dien je dan een pagina te krijgen met een formulier om de gegevens in te vullen. Ik hoop dat iemand iets weer hierover. Het is een laptop en hij werkt dus op xp. en heb casema internet ( kabel) hij heeft genoeg geheugen, dus dat kan het probleem niet zijn volgens mij.
wel zie ik bij taakbeheer als je kijkt over processen, een hele grote lijst staan. kan ik hier taken afsluiten, of heeft dit weinig zin, en heeft dit tot gevolg dat mijn computer meer vast kan lopen.
wel zie ik bij taakbeheer als je kijkt over processen, een hele grote lijst staan. kan ik hier taken afsluiten, of heeft dit weinig zin, en heeft dit tot gevolg dat mijn computer meer vast kan lopen.