pagina's niet full screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Hoi helpmijers,

Even een vraagje: als ik een Internetpagina open, opent hij niet op het volledige scherm, maar slechts in het midden. Natuurlijk kan ik de pagina dan gewoon maximaliseren, maar ik vraag me af hoe ik er weer voor zorg dat de pagina het gehele beeldscherm vult, zodra ik deze open. Waarschijnlijk simpel op te lossen, maar ik weet niet hoe. Heeft iemand een tip?
Greetz,
Joep

Sluit alle vensters.
Open één internetpagina.
Sleep deze met de muis in de gewenste grootte.
Sluit hem door op het kruisje te klikken.
Dit zou moeten werken.

ey joepheldoorn. klik met je rechtermuisknop op een snelkoppeling van inter explorer (of andere webbrowser) en dan op eigenschappenen daar staat dan venster en dan druk je op gemaximaliseerd en dan start ie voortaan gemaximaliseerd

kijk maar bij de bijlage

Bijlagen

• ytjytjjfd.jpg
    ytjytjjfd.jpg
    33 KB · Weergaven: 38
Geplaatst door fener33
ey joepheldoorn. klik met je rechtermuisknop op een snelkoppeling van inter explorer (of andere webbrowser) en dan op eigenschappenen daar staat dan venster en dan druk je op gemaximaliseerd en dan start ie voortaan gemaximaliseerd

kijk maar bij de bijlage

Ik heb diverse snelkoppelingen waarbij de door omschreven optie niet vermeld staat. De tip van Esjeka of deze blijken uit ervaring effectief:

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan