pagina's niet meer op te vragen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

noahjazz

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Wat heb ik nu ineens aan m'n fiets hangen???

Eindelijk probleemloos een vlotte Wanadoo verbinding (livebox), heb ik sinds gister ineens het volgende: als ik m'n pc een minuut of wat aan heb staan en gebruik internet, kan ik de pagina's ineens niet meer opvragen. Dit terwijl bijv. grabit wel gewoon aan het downen is........ik heb het alleen op m'n vaste pc en niet op m'n laptop bijvoorbeeld. Heb wanadoo gebeld maar wat die allemaal voor een tips gaven ...zucht. Het werkte dus gewoon ene paar maanden zo en nu sinds gister niet meer. Kan het een virus zijn ofzo?
Iemand enig idee???

Alvast bedankt!!

Robin

Heb je dit alleen met internet explorer of heb je hetzelfde verschijnsel met een andere browser (firefox, opera..) ook?
Controleer ook even je proxy instellingen...kan heeeel misschien zijn dat je een proxy server gebruikt die slecht bereikbaar is ofzo.

Heb je ook problemen als je geen P2P programma draait ?

Ik heb nog geen p2p geprobeerd maar misschien dat ik de oplossing heb gevonden: ik heb even een virusscan gedaan en er zaten 5 virussen op. Heb ik eraf gehaald en wellicht is het probleem verholpen. Zou dat kunnen? Ik moet het nog even testen.

Of het met een virus alleen te maken heeft weet ik niet,maar scan dan ook maar even op spyware en eventuele andere zaken met Ad-Aware-se en Spybott S&D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan