• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pagina's printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

S vd S

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Hallo,

ik ben bezig met een excelbestand. De eerste pagina is een voorblad, op het voorblad staat een overzicht van de verschillende tabbladen. Door op de titel te klikken is het mogelijk om naar het tabblad te gaan. Nu heb ik achter iedere titel (en dus hyperlink naar het tabblad) een button gemaakt. Maar deze button moet er dus voor zorgen dat het tabblad geprint wordt. Is dat mogelijk door middel van een macro?
En de range van ieder tabblad is anders, deze moet dus voor ieder tabblad apart ingesteld worden om zo een afdruk te maken.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt,

Gr. SvdS

Hey Daniël,
het is mij niet duidelijk hoe ik de oplossing van de andere vraag kan gebruiken voor mijn probleem....

Wat Daniël bedoelt is dat je het afdrukbereik op elk blad een naam geeft zodat je daarnaar kan verwijzen om het afdrukbereik te bepalen voor het afdrukken
Post anders een voorbeeldbestandje (zonder gevoelige info) dat je vraag ondersteund

Laatst bewerkt:
@ Rudi , thanks ;) voor de toelichting ik kon meevolgen maar het mobile netwerk :evil:

@S vd S je topic titel " Pagina's printen "
dan staat er " Nu heb ik achter iedere titel (en dus hyperlink naar het tabblad) een button gemaakt. " hyperlink en button ( ? ) die button kan de 2 functie's aan , ik wilde verwijzen naar de mogenlijkheden ( listbox , combobox en de te bepalen range de case functie )
Zoals Rudi al aangaf een bestandje wat hoe en waar zegt aan de helpers soms meer dan een halve pagina opsommen

sorry voor mijn onduidelijke uitleg, hierbij een voorbeeld bestandje, misschien is het dan wel duidelijk!

Ik hoor het wel van jullie

Bijlagen

Hey Trucker10,
ja dit is precies wat ik bedoel, bedankt voor de service ;)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan