pagina's wisselen van plaats in een frame?

Status
Niet open voor verdere reacties.

H&R

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
414
ik heb eeb frameset van een top, links en rechts frame

in de top frame komt de navigatie. als je nu op een button in de navigatie klikt opent er in het linker frame een pagina met tekst van een bepaalde breedte en hoogte, en tegelijk in de rechter frame een pagina met een plaatje van een bepaalde breedte en hoogte. tot zover werkt alles.

maar nu.......

als men op de tweede button in de navigatie klikt moet er een pagina openen in het linker frame met dit keer een plaatje van een bepaalde breedte en hoogte en tegelijk een pagina in de rechter frame met dit keer tekst met een paalde breedte en hoogte MAAR DEZE MATEN ZIJN DUS VERSCHILLENDE ALS DE BOVENSTE dat betekend dat het frame zich moet aanpassen aan de groote van de pagina die erin laad. KAN DAT? en hoe?
 
Meerdere frames maken

1x top en main frame

mainframe een aparte frame indeling maken

bedoelje dat ?
 
eh.. pfoei...

Ja dit kan, maar dan moet je dus opnieuw je frameset schrijven en met JS de variabelen (breedte, welke pagina's) erin zetten.

Al met al een omslachtige oplossing.

Kan je het niet anders oplossen?
plaatje of tekst aanpassen?

t.
 
Hoi teacher, ik dacht al dat het een lastige situatie zou zijn. ik ga kijken of ik maar de plaatjes kan aanpassen of de tekst. maar toch bedankt. en teacher geef op mijn andere vragen ook nog weer een reactie want daar heb ik al op terug gereageerd maar ik zie geen nieuwe reactie. dat zijn de vragen over zoekmachine programma's en de vraag over dire frames gelijk veranderen van pagina kan je overslaan want daar ben ik mee gestopt.
 
teacher een aantal vragen naar beneden vroeg ik iets over betaalde programma's voor zoekmachines daar heb ik weer op gereageert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan