Paint en Mijn Documenten starten automatisch op

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Een kennis van mij krijgt na het opstarten eerst de geopende schermen van Paint en Mijn Documenten weg te werken. Dat is gemakkelijk gedaan. Maar hoe kan ze er nu voor zorgen dat ze niet opstarten. Ze staan niet in de msconfig bij de op te starten programma's. Graag jullie meedenken.

sgrav000

heb je al gekeken bij opstarten in je menu?

Dank,

Dit moet het zijn. Ik zal het met de kennis bespreken.

sgrav000

Laatst bewerkt:
geen snelkoppelingen in opstarten

Inmiddels in "opstarten" onder de knop start gekeken. Er staan géén snelkoppelingen in. Dus Paint en Mijn Documenten starten bij het opstarten van de pc mee op terwijl dat niet moet. Zijn er nog andere oplossingen?

sgrav000

Kijk eens bij;
Start>uitvoeren>msconfig>opstarten.
Mischien staat er hier iets tussen wat de opstart veroorzaakt.

al bij msconfig gekeken

Zoals ik in het eerste bericht reeds meldde heb ik al bij bij msconfig/opstarten gekeken. Zijn er nog andere mogelijkheden?

sgrav000

Re: al bij msconfig gekeken

Geplaatst door sgrav000
Zoals ik in het eerste bericht reeds meldde heb ik al bij bij msconfig/opstarten gekeken. Zijn er nog andere mogelijkheden?

sgrav000
Overheen gelezen.:o
Was redelijk vroeg vanmorgen.:D

opstarten

Tot op heden geen oplossing, althans dat weet ik nog niet of er wel of geen oplossing is. Ik heb geen contact meer met de kennis gehad (mogelijk op kerstvakantie). Ik heb haar na het uitblijven van verdere creatieve voorstellen van jullie kant n.l. voorgesteld (na het maken van een kopie van het register in het register) te kijken bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
en de eventuele waarden van Mijn Documenten en Paint te verwijderen.

Maar we kunnen niet op die uitslag wachten: de watchdog zit me op de hielen dus zet ik de zaak op opgelost.

sgrav000

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan