Paint Shop Pro 9

• Onderwerp starter Onderwerp starter Monk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Monk

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Hoi,

Ik wil graag tekst invoegen in een afbeelding m.b.v. PSP 9 maar ik kom er maar niet uit. :(

Ik heb op internet al gezocht en kan niets vinden wat duidelijk genoeg is.
Het moet toch mogelijk zijn om tekst in te voegen?
Ik heb de functie 'tekst' wel gevonden maar ik kan daar enkel de tekst mee maken en dan op de afbeelding plaatsen..in het wit.
Ik dacht dat ik dan die tekst wel zou kunnen kleuren oid maar ik kan het echt niet vinden.

Zijn er misschien doorgewinterde PSP-ers die mij verder kunnen helpen?

Groetjes Little Monk

Kies de 'A' voor tekst. Er verschijnt dan een werkbalk waarin je fonts, richting, maat en dikte kan kiezen. De kleur kan je veranderen door de gebruikte achtergrondkleur in de kleur die je wenst te zetten.
suc6
Joop

Aanvulling op Jepewe. Nou snap ik zelf geen hout van PSP :D maar in Ulead is het zo dat je na het typen van de tekst, je deze eerst moet selecteren (dus met ingedrukte linkermuisknop over de tekst heen gaan) en dan een kleur kiezen.

Geplaatst door jepewe
Kies de 'A' voor tekst. Er verschijnt dan een werkbalk waarin je fonts, richting, maat en dikte kan kiezen. De kleur kan je veranderen door de gebruikte achtergrondkleur in de kleur die je wenst te zetten.
suc6
Joop

En dan kan je ook nog bij de 'kleurkiezer' bepalen of het 'solid' 'stroke' enz. moet worden, met of zonder patroon, texture, verloopkleuren enzovoort, je kan het zo gek niet bedenken of je kan het maken.

attachment.php

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan