PAK.Generic.001 en 005

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou Packard Bell Recovery gedaan. Hij heeft alles weer teruggezet. Nadat hij de XP instellingen goed wilde zetten (geef uw computernaam op etc...), startte hij weer uit het niets opnieuw op. Tot 4 keer toe. Daarna weer opgestart in veilige modus en daar blijft hij welstabiel draaien.

Ook nog MEMTEST gedaan. Hij kon geen errors vinden!
Ik weet het niet meer.:(

Laatst bewerkt:
Na een recovery moet je vaak nog drivers opdaten. heb je dat gedaan?
Geen bijzonderheden in apparaat beheer.
wanneer een pc in de veilige modus draait kan dat omdat soms omdat niet alle drivers gebruikt worden.
Een daarvan is de videodriver.
Als ik naar het origenele probleem kijk (strepen in beeld) dan zou dat op een probleem met de videokaart (geheugen) kunnen duiden.(wordt in de veilge modus nauwelijks aange[sproken).
Helaas is dit niet met zekerheid te zeggen. Wanneer het om hardware problemen gaat dan wordt het stap voor stap uitzoeken welk onderdeel het probleem veroorzaakt.
Als de laptop nog in de garantie zit, je alle hebt drivers gupdate en nog steeds problemen zijn, zou ikzelf naar dynabyte gaan.
mvg leo

Laatst bewerkt:
Na een recovery moet je vaak nog drivers opdaten. heb je dat gedaan?
Geen bijzonderheden in apparaat beheer.
wanneer een pc in de veilige modus draait kan dat omdat soms omdat niet alle drivers gebruikt worden.
Een daarvan is de videodriver.
Als ik naar het origenele probleem kijk (strepen in beeld) dan zou dat op een probleem met de videokaart (geheugen) kunnen duiden.(wordt in de veilge modus nauwelijks aange[sproken).
Helaas is dit niet met zekerheid te zeggen. Wanneer het om hardware problemen gaat dan wordt het stap voor stap uitzoeken welk onderdeel het probleem veroorzaakt.
Als de laptop nog in de garantie zit, je alle hebt drivers gupdate en nog steeds problemen zijn, zou ikzelf naar dynabyte gaan.
mvg leo

Ik heb hem teruggenomen van een computerwinkel. Ze konden niets vinden. Ze dachten de harddrive. Ik wilde nog 1 ding proberen. En dat was een volledige format van mijn harde schijf. Windows Vista startte niet door, dus heb XP PRO er opgezet. Nadat ik alle programmas er opgezet had (circa anderhalf uur), heb ik ook de videokaartdrivers geinstalleerd. Twee minuten later startte hij alweer opnieuw op. Daarna de videokaart op 'uitgeschakeld' gezet. En nu blijft hij draaien....

Conclusie:

- verkeerde drivers videokaart of defect.
- harde schijf????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan