Pakket wijziging UPC DTV extra pakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
894
Hoi,

Morgen wordt er naar alle waarschijnlijkheid een verandering in het extra pakket van UPC digital doorgejast.

Hier is nooit enige vorm van communicatie tussen UPC en de klant geweest.

Mijn vraag is simpel, doch erg ingewikkeld (UPC) Kan ik nu zonder verdere kosten (Je sluit een contract voor een jaar af met het extra pakket) mijn extra pakket opzeggen?

Ik loop ook al een paar dagen rond te neuzen op chelloo.com, maar dit is een en al speculatie, en geen 100% zekerheid. UPC geeft zoals altijd weer eens niet thuis.

Wanneer het pakket verandert is het voor mij totaal niet meer interessant om het extra pakket te behouden, daar ik het extra pakket heb genomen om een aantal zenders die nu gaan verdwijnen te kunnen bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je de extra zenders van de multi media box van UPC? Volgens mij is als je het pakket voor 1 jaar hebt afgesloten je drie maanden voor vervaldatum je dit schriftelijk moet opzeggen.Veranderen hun iets ten nadele van het pakket dat je iets niet meer kunt ontvangen kun je dit meteen opzeggen, omdat dit niet in je overeenkomst staat. Is het echter een uitbreiding kun je hier niets aan veranderen en blijft dat jaar geldig.
 
Hoi,

Het is en een uitbreiding, maar tevens vallen er een hoop zenders weg. De zenders die wegvallen, daar had ik het extra pakket voor genomen. De nieuwe aanvullingen zijn bagger. (o.a. horror kanaal met films uit 1932 bv.)

Ze gooien 4 MTV-UK zenders ervanaf, en er komt dus MTV-NL voor in de plaats. (wat niet de muziek is waar ik van houd, en het extra pakket voor heb aangeschaft. en met mij zeer velen) Juist om de diversiteit (ivm muziek uit de jaren 60-70-80)baal ik ervan dat er dus plaats wordt gemaakt voor Hiphop/rap/R&B etc. kortom Breezah muziek om het maar populair te zeggen, waarvan al genoeg zenders voor zijn.

Het feit dat dit zonder aankondiging of overleg met de klant gebeurt steekt me nogal.

edit: Het Extra Pakket ga je voor minimaal één jaar aan.

Extra zenders: OK. Maar zenders verwijderen om andere mindere zenders ervoor in de plaats te zetten lijkt me niet kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt dan meer zenders, maar niet datgene wat jij in dat pakket nu hebt. Wat mij lijkt dat je dan dit pakket kunt opzeggen omdat dit niet is wat je hebt afgesloten. Zelf zou ik nog even informeren bij UPC bij geen gehoor het vanaf die datum dat het verandert is en jij jou zenders niet meer kunt ontvangen opzeggen. Wel schriftelijk en met ingang van datum wijziging. Op de nota mochten ze dit nog steeds belasten er vanaf halen en wel wat juist is overmaken. Heb zelf ook met UPC in de clinche gelegen, maar via e-mail en bellen wekenlang wel respons gekregen. Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan