Hallo allemaal!
Ik ben een beginnend gebruiker van Excel en heb een vraag:
Ik ben met een bestand bezig waar ik in werkblad 1 al onze producten onder elkaar heb opgesomd, met daarachter de optie om het aantal bestelde producten in te vullen. Het is echter zo dat een klant maar 5 (voorbeeld) van onze producten wil hebben en ik dus alleen aantallen invoer bij de bestelde producten. Ik vul dan dus alleen bij de bestelde producten die bijvoorbeeld op rij 8, 13, 15, 23 en 38 staan de bestelde aantallen in. Bij de rest van de producten blijft dus gewoon het getal 0 staan.
En mijn vraag is dan hoe ik deze bestelde producten op werkblad 2 terug kan laten komen in de vorm van een paklijst (bestelde producten netjes onder elkaar vermeld dus)?
Ik hoop dat de vraag een beetje duidelijk is.
Alvast heel veel dank voor het helpen!
Marcel.
Ik ben een beginnend gebruiker van Excel en heb een vraag:
Ik ben met een bestand bezig waar ik in werkblad 1 al onze producten onder elkaar heb opgesomd, met daarachter de optie om het aantal bestelde producten in te vullen. Het is echter zo dat een klant maar 5 (voorbeeld) van onze producten wil hebben en ik dus alleen aantallen invoer bij de bestelde producten. Ik vul dan dus alleen bij de bestelde producten die bijvoorbeeld op rij 8, 13, 15, 23 en 38 staan de bestelde aantallen in. Bij de rest van de producten blijft dus gewoon het getal 0 staan.
En mijn vraag is dan hoe ik deze bestelde producten op werkblad 2 terug kan laten komen in de vorm van een paklijst (bestelde producten netjes onder elkaar vermeld dus)?
Ik hoop dat de vraag een beetje duidelijk is.
Alvast heel veel dank voor het helpen!
Marcel.