Hallo allemaal,
Ben een beetje wanhopig want mijn laptop krijg ik niet meer aan de praat!
Het volgende is het geval:
Laptop is uitgevallen nadat hij een boodschap gaf dat er nog 3 min waren voor de accu.
De volgende dag wilde ik de laptop gebruiken, snoer in het stopcontact en toen.............niets meer!
Laptop geeft géén groen lampje meer aan dat het snoer in het stopcontact zit, laat staan dat hij de
accu oplaad! Aan- en uitknop doet het niet, ook niet na heel lang inhouden.
Ik kan er nu dus helemaal niet meer in!
Het betreft een Fujitsu Siemens Esprimo Mobile uit 2007/2008.
Is er iemand die mij hierover iets kan uitleggen?
(Ik moet er wel bij vertellen dat voordat dit gebeurde de laptop altijd aan het snoer hing en hij
regelmatig aangaf dat er nog resterende minuten waren, na wat rommelen aan het snoer deed
hij het weer, het pictogram rechts onderin liet dan weer het stekkertje zien).
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest. HELP!!
gr. Luce
PS. Inmiddels heb ik wel een nwe adapter aangeschaft, ook hiermee doet hij het niet!
Ben een beetje wanhopig want mijn laptop krijg ik niet meer aan de praat!
Het volgende is het geval:
Laptop is uitgevallen nadat hij een boodschap gaf dat er nog 3 min waren voor de accu.
De volgende dag wilde ik de laptop gebruiken, snoer in het stopcontact en toen.............niets meer!
Laptop geeft géén groen lampje meer aan dat het snoer in het stopcontact zit, laat staan dat hij de
accu oplaad! Aan- en uitknop doet het niet, ook niet na heel lang inhouden.
Ik kan er nu dus helemaal niet meer in!
Het betreft een Fujitsu Siemens Esprimo Mobile uit 2007/2008.
Is er iemand die mij hierover iets kan uitleggen?
(Ik moet er wel bij vertellen dat voordat dit gebeurde de laptop altijd aan het snoer hing en hij
regelmatig aangaf dat er nog resterende minuten waren, na wat rommelen aan het snoer deed
hij het weer, het pictogram rechts onderin liet dan weer het stekkertje zien).
Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest. HELP!!
gr. Luce
PS. Inmiddels heb ik wel een nwe adapter aangeschaft, ook hiermee doet hij het niet!
Laatst bewerkt: