Panasonic DVD speler S33 speelt niet alle MP3's af

BigLJohn48

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2013
Enkele jaren geleden kocht ik een Panasonic S33 DVD speler welke ook MP3 muziekbestanden kan afspelen. Al die tijd ging het goed met MP3 afspelen tot nu toe. de DVD speler speelt opeens niet alle MP3 bestanden meer af. Ik heb 8 MP3's van The Beach Boys er op staan waarvan hij er maar 2 afspeelt. Daarna gaat hij naar de volgende track (andere artiest). Hij slaat die 6 nummers gewoon over. Op mijn computer speelt hij wel alles af. Ik brand met het programma Burnaware Professional versie 18.5. In deze heb ik een nieuwe CD-RW van Sony gebruikt van 700 MB terwijl 297 MP3's worden gebrand met een totale grootte van 518 MB. Ook deze nieuwe CD-RW bood geen soelaas want het probleem dat blijft. Weet iemand raad ?

Dan zou ik de specificaties van de speler en de betrokken mp3's vergelijken.

Ik zou het probleem zoeken in/bij het afspeelapparaat .. (nieuw verkrijgbaar vanaf april 2007) Het zou wel eens een laser-dingetje kúnnen zijn.
Niet iemand in de buurt die dat voor je kan bevestigen, die ook een MP3 kan spelen in de dvdspeler?
Dán weet je het zeker !

Dat ze nog worden gebruikt hè.

Ik zet alles op USB sticks met flac voor die het pakken en anders met mp3.

Er zijn ook cd/dvd speler reinigers te koop, die proberen?

Ik heb zojuist de manual bekeken van je speler, deze speler ondersteunt geen mp3 met ID3-tags, en daarnaast rept de manual geen woord over VBR-MP3-tjes .. (mp3 met variabele Bitrate)
Daar zou ook iets kunnen liggen waarom dat ze niet gespeeld worden.
Is het dezelfde CD-r die eerst wél alle nummers afspeelde, of is dit een andere CD-r ?

Voor Whittey; Hij ondersteunt dus geen MP3 maar deed dat de afgelopen jaren wel. Nu ik de DVD speler na enkele maanden weer aanzette miste ik ineens 6 tracks. Al schoongemaakt met een schoonmaak CD maar dat hielp niet. Alleen kreeg ik nu meer hoge tonen te horen. Ik speel geen CD-R af maar altijd CD-RW.

Voor Lange Pier; Mijn DVD speler heeft geen aansluiting voor een USB-stick. De schoonmaak CD kon ook al niets uitrichten, alleen meer hoge tonen waren hoorbaar.

Modedit: 2 berichten samengevoegd

Laatst bewerkt door een moderator:
Is het misschien een idee om deze DVD-speler na 18 jaar even te eren voor zijn werk, en dan met pensioen te sturen? Voor een paar tientjes vind je wel weer een nieuwe DVD-speler, en mogelijk zelfs eentje die nieuwer is.

Voor Lange Pier; Mijn DVD speler heeft geen aansluiting voor een USB-stick. De schoonmaak CD kon ook al niets uitrichten, alleen meer hoge tonen waren hoorbaar.
Weet ik, gaf alleen aan hoe ik het doe, cd's/dvd's zijn wat achterhaald.
Standalone met USB zijn niet meer zo duur.

Aar; Mijn DVD speler is 3 jaar oud en komt van Bol.com. Ook is hij niet tweedehands want anders stond dat bij de advertentie vermeld. Ik ben aan het zoeken naar een Blueray speler met Mp3 mogelijkheid. Mijn Panasonic heeft wel degelijk de mogelijkheid om MP3 af te spelen (specificaties) maar om een of andere reden is hij daar gedeeltelijk mee gestopt. Drie jaar lang ging het wel goed. Reparatie word veel te duur, vandaar mijn zoektocht naar een (hopelijk) betere Blueray dvd speler met MP3 en USB poort.

https://www.handleidi.ng/panasonic/dvd-s33/handleiding?p=28

Ik heb er gelijk 2 gekocht, maar geen Blueray. Dit om verschillende redenen. Geen enkele vond ik met een display, anderen waren schrikbarend duur, of ze hadden geen Scart aansluiting voor de wat oudere TV in mijn tuinhuisje. Die tweede DVD speler komt in een ander vertrek waar ook een versterker met 2 boxen staan. En tenslotte heb ik alleen maar een massa DVD's die geen Blueray zijn.

Check of er verschillen tussen samplerate, bitrate of map stuktuur van die nummer zit.
Of hebben deze exacte nummers en schijf wel eerder gespeeld?

Terug
Bovenaan Onderaan