panasonic sa-ht850 handleiding

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Beste mee speurders,

Ik zoek me rot naar een handleiding voor de Panasonic sa-ht850.
Wie zoekt er met me mee?

grtjs jjw

Gevonden

Heb je er nog interesse in? Ik heb hem namelijk gevonden. Als je hierop antwoordt zal ik hem naar je opsturen als je je emailadres even vermeldt.

Groetjes van je vinder.

Ja zeker heb ik nog interessen, maar je mailt hem? Je kunt net zo makkelijk even de link hier plakken toch?

grtjs jjw

Nou helaas kom ik NIET tot de handleiding, als ik op DOWNLOAD druk dan kom ik weer op een derde site en daar vind je al helemaal niets. Ik stuur je een prive bericht met mijn email, ben heel benieuwd of er 13mb door hotmail heen mag.

grtjs jjw

Sa-ht850 handleiding

Beste allemaal,

heb dit systeem ook in huis en handleiding kwijt...iemand PDF'je voor me. Hartelijk dank en prettige feestdagen.

Tommy

@TOMMY052

Allereerst welkom op helpmij:thumb:'

Het is niet toegestaan in te breken in andermans topic.
De link staat overigens in bericht #4

Succes verder, Jackall

Maar in bericht 5 staat dat de link niet werkt :-)..dus ging ik hier nu verder even op in...

Die gebruiker heeft de verkeerde buttons voor het downloaden van de manual gebruikt.
De link naar de pdf staat er wel degelijk op die site.
Onderaan naast het plaatje staat de rode tekst "get manual" dat is de directe link naar de Engelstalige pdf.

De gegeven link naar die betreffende pagina mankeert dus niets aan.
Jackall

Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag even een eigen vraag aanmaken. (eventueel verwijzen naar deze topic). Deze topic is van 2010, dus lang niet actueel meer. Ik sluit deze daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan