Panda anti-virus conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hallo, ik heb gisteren geprobeerd Panda anti-virus bij mijn vaders computer te installeren , maar helaas. Hij bezit een Compaq pressario(2e hands ongeveer 3 jaar oud) met een pentium 3 450 mhz. Windows 98 etc was al geinstalleerd in de fabriek.Dus geen cd installatie voorhanden. Ik heb me eerst aangemeld bij het Net en dat ging goed, daarna de oude virusscanner van MC Caffee eraf gehaald en daarna een nieuwe Panda anti-vius erop. Opnieuw opgestart en toen was de internetverbinding totaal verdwenen. Wat doe ik fout. Panda kan toch geen conflict geven, wordt wereldwijd volop verkocht.Graag jullie reacties. bedankt Greg

Hoi Greg,

Het zou heel goed kunnen dat er bij de Panda scanner een firewall in het pakket geintegreerd zit.

Dat is bij mijn pc cillin scanner in ieder geval wel zo.

Wat ik je aanraad is om eens te controleren of je er iets over kan vinden in het programma en de firewall uit te zetten.

Misschien kan dat namelijk de oplossing zijn.

Mocht je die optie niet kunnen vinden (of dr zit gewoon geen firewall in), dan raadt ik je aan Panda te verwijderen en te controleren of de internet verbinding het daarna weer doet.

Succes,

Dank je wel voor de snelle reactie, maar ik had toch nog een vraagje. Mocht er geen firewall in zitten betekent dat dan dat als ik de scanner eraf heb gehaald en het internet doet het weer dat Panda niet te gebruiken is. Vreemd toch. Greg

Bij Panda AV zit volgens mij geen Firewall (ik heb het ook een tijdje gebruikt).

Maar als je de verbinding opnieuw instelt, doet hij het dan wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan